2006/08/10

打風呀!!!

激死我

, 頭先正想Upload 今日個blog 時, 電腦突然間跳掣, 都係因為出面打風又行雷啦!!!都唔鬼記得頭先寫過啲ヒ. 重點係香港今曰因為打風, 搞到今曰啲窒外空氣非常...非常...非常...差, 一出街你會好明顯見到有smog. 所以千其唔好summer返HK玩, 簡直係terrible!


其實我寫呢個blog, 都唔知有無人睇 (可能我寫俾自己睇).  點都好, 我只想分享一下我係HK嘅生活. So, Please feel free to drop me a note if you pass by!!!!

 Thanks a lot


No comments:

Post a Comment