2010/07/24

Wedding day photography & videography - Muse Muse Photography

Wedding day 當日我所要求既攝影師, 我希望他能夠photo同video都能同樣出色. 因為我覺得photo影得好未必難搵, 但耍同時間video都影得好, 就有啲難度. 我特別要求係same day edit  個part, 因為結婚所影的相, 我相信大部份賓客都未必有幾會睇番啲相, 但same day edit就唔同, 你所邀請既所有賓客都會觀看, 所以我想搵一個影video比較impressive既photographer.


其本上我大約interview咗5個攝影師, 有出名, 有唔出名, 有平, 有貴. 其實基本上, wedding day影既相質素, 我所interview的多位攝影師都無乜問題, 但一講到video(same day edit), 佢地好多時都未能夠比到video既sample我睇, 就算有質素都普普通通. 唔知係咪因為大部份都係freelance photographer, 佢地都係專注係影相, 而video個part就佢另外搵人幫你影, 所以質素未必穩定.


直至我搵到muse muse photography........


佢地所影既相質素完全無問題, 而最impressive係video, 好有MTV feel!!!!!! 加上我其中一個朋友參加個一個婚禮就係用Muse team, 佢都話幾好.


 Muse muse photographer 係婚紗攝影呢一行, 越來越出名, 當然佢地個價錢就一年貴過一年! 我爭鬥咗好耐先決定用muse team, 因為佢地真係一啲都唔平. 哈哈, 貴到我連謝菲都唔咁話佢知幾錢!!!! 唔緊要啦, 我相信我既選擇無錯, big day當日一切就交給muse team幫我留下一個美好回憶!


Muse muse photography


www.muse-muse.com


http://hk.myblog.yahoo.com/musemusephoto


videography sample:









哈哈, 唔知謝菲同班兄弟可唔可以影到咁型呢?! 我同班姐妹就一定無問題!!!!


2 comments:

  1. How much for your package?
    [版主回覆07/28/2010 19:48:00]Muse team 2P+2V $32,500, but now their price increases to $48,000 already.

    ReplyDelete
  2. 嘩真係好貴~ > < 如果唔揾MUSE個TEAM,會唔會冇咁好呢?
    [版主回覆04/02/2011 15:24:00]佢而家有啲package係muse只跟幾小時, 所以會平啲, 你可以睇一睇呀,,,,

    ReplyDelete