2010/10/23

又一 好朋友送既結婚禮物

上星期日收到一份由加拿大空運番嚟既結婚禮物, 本來我預咗呢位相識多年既好朋友為姊妹團之一, 但係因為工作關係未能出席,

Nana, 唔緊要啦, 明白架啦, 有你既祝福已經非常開心!!!!

拆禮物時間到啦!!!!

係一條好靚既天鵝牌水晶頸鍊, 好靚, 嚟緊11月有得飲, 用得著啦!!!!
多謝Nana!!! xoxo








2 comments:

  1. 真係好有心呀... 如果有時 freelancer prewedding 都用得著啦~!
    [版主回覆10/25/2010 22:49:00]無錯呀, 當日收到時好開心呀,,,,我影freelance prewedding時都沒有首飾, 如果早啲收我真係會戴住嚟影相,,,

    ReplyDelete
  2. 好靚又實用~~好友好有taste呀
    [版主回覆10/26/2010 22:28:00]Heehee, 好朋友最知我心意!!!!

    ReplyDelete