2010/12/04

給謝菲的一封信

Dearest B,

今日係我同你既拍拖週年記念日, 今年已經係第12個年頭啦!!! 仲有2個星期, 我就會成為你既太太!!!!回想起同你既開始, 真係講都唔信自己會咁大膽, 當年都唔知邊到嚟有咁既膽量!

第一次見既地方係Windsor 既Harvey's Burger, 你仲記得我著咩衫呀?!! 滑蛋牛肉飯, 酸辣湯,唯一餐館, burger king 既綠色玩具, waterboy, Macdonald, 河邊食vegetarian既pizza pizza,,,,呢一堆既keyword就係第一日見到你時既種種回憶.

有時回想起, 有一段時間我係ottawa, 你係windsor, 有一次我係電話同你鬧交, 吵到好大鑊, 你就漏夜座greyhound由windsor去ottawa搵我補鑊, 我仲記得你係巴士站, 一張好疲倦既樣子攞住束花, 你當然疲倦啦, 座車加埋轉車等車都成10hr, 但係見到你咁疲倦既樣子, 就咩都唔嬲啦, 我諗我就係咁俾你縱到變成野蠻女友!!!!

好記得有一次係Waterloo, 個時仲住係Lester, 我同你去篤完波後, 好唔舒服有啲發燒, 返到屋企後, 你叫我睡一陣, 當我醒咗時, 完來你已經整咗嘢食俾我, 正常病人應該係食粥架嗎, 但係係居然整咗個咖哩比我食, 哈哈哈, 我都係第一次見發燒既病人食咖哩, 但係個咖哩既味道係好好食, 唔知點解食既時候好感動, 呢個係我永遠都記得既咖哩!!

我相信我能同你係埋一齊咁耐, 唔多唔少都係因為我係waterloo, 你係toronto, 每個星期只能係weekend先可以見到你, 雖然每個星期只得2日, 同埋每次都可能無咩節目, 但係每次都好期望星期五可以快啲到, 因為可以見到你呀, 所以每次見到你都好珍惜啲時間. 

係加拿大兩個相距4小時車程既城市, 都能夠識到你, 成為你既另一半, 真係好奇妙!!! 快將成為陶太啦, 感覺好幸福及快樂!!!! 我希望我同你可以永遠一齊渡過一年又一年既週年記念!!!! Love you

XOXO,

b



5 comments:

  1. 恭喜晒,呢啲係緣份~~病時食咖喱.....最後係好咗定係嚴重咗呢?
    [版主回覆12/04/2010 11:14:00]多謝晒, 發燒食curry, 後果係嚴重咗啦, 聲都出唔到呀,,,,haha

    ReplyDelete
  2. 真係羨慕,12個年頭真係唔易過......淘太,你個夫姓好特別啊!!i like it~~預祝你「白頭到老、永結同心、新婚快樂!!」!!繼續sweet sweet~~

    ReplyDelete
  3. 好感動ar~睇到我都置身其中~~你地一定仲會甜甜蜜蜜多好多個12年ar~!!
    [版主回覆12/07/2010 00:27:00]係我,,,,,,我都希望一直sweet sweet 到infitiy

    ReplyDelete
  4. 一個係大B,一個係細b,一定係多年前用到而家嘅稱呼啦 ,仲keep住以前嘅情信,一齊睇返實覺得好好笑!!
    [版主回覆12/07/2010 00:30:00]HEEEHEE,,,無錯呀, 睇番以前啲情信同手作仔真係好好笑,,,,,,

    ReplyDelete
  5. 嘩嘩嘩.....真係好o岩呀......
    我都就黎係陶太喎....哈哈~~~~
    [版主回覆12/10/2010 22:50:00]咁啱呀,,,,,陶太to be!!!!!!heehee

    ReplyDelete