2010/12/06

突然多咗既晚裝及禮服

如果有睇開我個blog既JM都知我點解會無啦啦多咗套晚裝及禮服!!! 今次既mission係在Wedding whisper搵一件晚裝及一套禮服. 因為我依然堅持唔著蛋糕裙, 所以我既選擇已經減咗一半, 而我又要避免揀銀色, 紅色及金黃色, 所以選擇真係少之又少. 而幾經辛苦先揀到幾條出嚟試.

A) 呢條就咁放係衣架睇時就OK, 但一著上身就唔得, 因為前面個兩塊布唔知想點, 麻麻地, OUT!!!

B)呢條其實都唔錯, 但係著到我個下身好肥, 我都係著唔到啲修身款, 立即OUT!
C) 呢條中規中矩, 下身好似好重咁!!!

D) 呢條普普通通, 但係就好岩用嚟送客用, 個款都好modern!



而我最終選擇咗D, 老實講, 好彩我唔係係Wedding whisper到租晒所有裙, 如果唔係都好難揀, 可能佢地啲style唔岩我啦!

而謝菲就租多一套禮服, 我而家都煩緊我同佢既換衫Schedule!!!

2 comments:

  1. 我都要睇多幾間租衫先得~~
    仲有冇邊間介紹啊
    [版主回覆12/07/2010 00:35:00]你可以試吓Wendy Tong,,因為我兩間相比, Wendy個度係好好多, 比較match自己,,

    ReplyDelete
  2. 我都覺得d 最好+++ 個款冇咁古板^^
    [版主回覆12/09/2010 22:43:00]係呀, 其他個3條平時都見唔少!!!

    ReplyDelete