2010/12/10

註冊場地DIY攪掂

終於攪掂註冊場地既DIY布置啦!!!!!

除咗Reception張檯之外, 我都諗住係進場兩排椅度做布置. 為咗方便啲兄弟姊妹到時做布置, 所以我都盡量簡單啲. 所以我就決定係椅旁掛上花球!!!

啲花束係花園街個伯伯度買, 每一束有5支花, 而我就用咗銀色絲帶包住花腳, 之後再加埋個蝴蝶結!!我總共整咗12束!!! 之前花園街話火災, 我幾擔心花園街伯伯個檔受影響呀,,,好彩伯伯個檔無事!!
同場我都用埋屋企剩下既絲花用嚟整咗個Dummy花球, 到時註冊後可以拋花球!!


好啦, 到咗倒數一個星期, 我終於又再病, 又感冒啦, 呢次係3星期內第二次, 哎哎哎, 有咩病唔該一次過啦!!!!下星期不能再病!!!!

7 comments:

  1. 仲有一星期咋! 要快d 好番呀~ d 花球佈置整得好靚呀!!!
    [版主回覆12/11/2010 23:20:00]係呀, 我真係要休息吓先得, 唔係好易再病!!!

    ReplyDelete
  2. 貓女 ✿◕‿◕。 kATHy12/11/2010 6:32 PM

    好靓呀, 我仲有三日就 big day na, 多多交流 :)
    [版主回覆12/11/2010 23:21:00]大家都要add oil!!!! 祝你big day 一切順利!!!

    ReplyDelete
  3. 大王與女王12/11/2010 10:26 PM

    好彩花園街伯伯無事咋..
    咁我都可以去搵佢買花材
    [版主回覆12/11/2010 23:22:00]係呀, 我見到街頭燒成咁, 真係好擔心, 好彩都無事!!!

    ReplyDelete
  4. 原來無事呀,真係要高呼萬歲同好彩喇(我唔好彩喇,我話過佢檔口無事我會成日幫襯同埋唔講價)
    [版主回覆12/14/2010 00:51:00]哈哈, 咁你要多多幫襯啦, 不過伯伯好好人, 你買得多, 佢都自動波俾discount, 好好人

    ReplyDelete
  5. d花好靚喎! 你要多多休息仲有5日咋, 唔知我個日會唔會見到你呢
    [版主回覆12/14/2010 00:53:00]heehee, 你個日行程係點呀? 你都要do 多啲mask, 早啲sleep la!!!

    ReplyDelete
  6. 整得好靚呢~

    ReplyDelete
  7. 我想問你點樣掛上去張椅度..因為我想做pompom掛係酒樓D椅(有布蓋住),但我諗吾到點穩固>
    [版主回覆04/04/2011 22:20:00]我試個用扣針, 但係唔太堅挺, 所以最後我用咗啲粗身大頭針(係花園街啲鐵皮鐺或係太子繽紛有售)

    ReplyDelete