2011/01/15

婚宴之後-好肚餓+好眼瞓

婚宴送客後, 搞埋張單, 都已經係12am啦, 返上酒店房仲見到我當晚兩位服侍就到既近身妹仔Serena 及 Wendy, 當然要影返張攬攬抱抱既相啦.


而當晚講咗段超好笑爆咗謝菲好多秘密既speech既謝菲表弟Peter, 都係埋到, 睇吓有咩嘢要幫手拎走, 真係唔該晒呀!
所有人走晒之後, 我就開始pack定啲嘢入喼, 攪吓攪吓已經係2am啦, 原來凌晨既維港同平時見係有啲唔同, 多咗一份寧靜!
係呢個時候終於有肚餓既感覺啦, 鬼咩, 成晚只係食咗兩件乳豬咋!!!

當然我緊係叫人pack起啲菜留番夜晚同老公晚晚嘆啦!!! 而海景嘉福酒店既service真係一流呀, 我地call room service想heat番啲嘢食, 大約30min後就送番嚟啦, 嘩成架餐車推番嚟, 唔好意思, 我真係大鄉里, 咁大個女都係第一次享受呢種service咋!!! 而酒店唔係單單就咁叮番啲嘢食, 有部份係焗既菜式就會焗番俾我地, 真係好鬼細心!!!讚呀!!!
哈哈, 我呢位新任陶太, 沖完涼後就掛住係度sms回覆朋友們既message.
開餐啦, 同老公cheers先, 唔好以為係香檳, 其實係蘋果蘆薈嚟架.

哈哈哈!!!!我地好低能呀!!!!
平時去飲都唔覺得特別好食, 但係當晚係酒店房, 雖然係heat番熱, 但

都好好食呀, 好回味!!!!

食完我地既晚餐+消夜都已經係3:30am, 真係好眼瞓呀, 我差唔多一路食一路瞓!!! 一上床, 唔夠10秒就瞓著啦!!!! 一個字形容: 累!!!

3 comments:

  1. I am glad to be a part of your journey~~
    [版主回覆01/20/2011 01:11:00]haha, you got a yahoo account la?!!!I really made a good choice to pick you as my maid of honor!!!!

    ReplyDelete
  2. Sowwie, i am such a dummy! It takes me forever to leave msn here
    [版主回覆01/20/2011 23:18:00]Haha, Sasa also has a blog as well!!!

    ReplyDelete
  3. HELLO...我都諗住下年年尾係海景嘉福擺酒...都係同你一樣Picasso Room...
    希望你唔好介意我多問題問la....^^thanks!!!
    你擺幾多圍ar?? 聽人講擺16圍好似好迫咁...
    matching in o個陣有冇lighting effect ga??
    你個海景客房定係套房?? 我驚客房唔夠大ar..
    2013年package就包一晚海景客房...
    你o個陣係expo join定係walk in join???再可以fight到咩優惠lei??^^
    而家最平一圍連酒水加一都要12k一圍...><
    hotel d service係唔係都好好????
    樓底係唔係都ok???
    many thanks ar!!!!^^
    [版主回覆05/19/2012 00:08:02]Hi Kaman, 希望我既reply可以幫到你啦.
    我當晚擺15圍, 檯既擺法係4x3, 我又唔覺得好迫, 可以接受, 起碼啲guest可以望到個stage.
    match in時, 主燈會熄暗, 之後就有spot light打在新人身上match in, 當然special light effect就沒有啦.
    我book既係harbour view suite(套房), 一房一廳, 都好大架, 我當日都有好多親戚要係出門時敬茶, 地方都夠, 你可以要求sales帶你去睇睇啲房架. 我package都只係包海景客房, 所以呢間suite係要加錢upgrade呢.
    我book既時候係walk in join, fight番嚟既優惠都唔係太多, 最多只係cocktail多少少車位就多少少等等, 所以其實佢地都企得幾硬呢.
    我覺得overall啲service唔錯, sales都跟得唔錯, 沒咩甩漏, 而當晚啲waiter既service都ok, so far聽番屋企人及親戚既feedback都唔錯呀.
    唯一個場既缺點係樓底唔太高, 但係個stage既位置, 樓底就特別高, 仲有盞大燈, 所以好depends你ok唔ok個樓底, 我自己就可以接受到, 所以無問題呢.
    我都知佢而家加咗價呢, 而家結婚真係一年貴過一年呢...

    ReplyDelete