2011/01/18

結婚一個月啦

不經不覺已經結咗婚1個月啦, 成為陶太後既生活係,,,,,,開心!!!

可能因為我同謝菲係結婚前已經一齊生活咗一段長時間, 所以其實婚後既生活基本上與婚前唔係太大分別, 但係有三樣嘢係仲未太習慣:


1) 俾人稱呼"陶太"

2) 叫老公既父母做阿爸, 阿媽.

3) 去Supermarket或街市買嘢時, 不自覺地以為自己係C9.

因為自己住得好近娘家, heehee, 所以基本上我都係返屋企食晚飯,因此 能夠有幸成為"無飯煮婦"!!!!

原來我結婚後都未煮過一餐飯, 嘩,,,,唔得,,,衰衰地都要整番餐先得!!!!

好啦, 既然今日係結婚一個月記念日, 就等我整番餐啦!!!

MENU

頭盤: 外賣sashim, 老公最鍾意食.

主菜: 芝士焗肉醬意粉+BB蘆筍, 第一次整焗既pasta, 好味, 老公清晒!!!

甜品: 陶太紅酒燴啤梨配雲呢拿雪糕-呢個係陶太既得意之作, 啲red wine sweet sauce加雪糕食, 真係絕配!!!

4 comments:

  1. 紅酒繪梨,易憹嗎?
    我在煤氣中心學整ice cream, 好味咖!如有時間,自己整健康得多
    [版主回覆01/20/2011 01:03:00]唔會易憹架, 將啲紅酒加黃糖, 煮到"傑"就ok架啦! 自己整Ice cream, 咁係咪要個整ice cream機架??

    ReplyDelete
  2. Sarah, your three changes are so cute!!
    [版主回覆01/20/2011 00:59:00]Haha, wendy, that is very true ga,,,,,i still not use to be called Mrs Tao ah!!!

    ReplyDelete
  3. 嘩.....仲話無飯煮婦,呢幾味餸已經唔易整,我呢d無飯煮婦,強項係煮即食麵,我好醜呀!!
    [版主回覆01/20/2011 01:07:00]我都係間唔時整咋,, 平時整既都係啲普通嘢,,見係特別日子就出兩道呃得吓人既餸啦!!!!

    ReplyDelete
  4. 哈哈~~~你好勁呀~~
    我呢個陶太就真係無飯啦~~因為老爺奶奶就住隔離, 加上我地間屋冇廚房.....奉旨做大食懶~~哈哈~~~
    [版主回覆01/29/2011 01:55:00]haha,, 我其實都係唔駛煮, 媽咪住得好近,,我都係大時大節, 記念日先出手,,,等老公可以期待吓我整既嘢食,,

    ReplyDelete