2011/04/20

Wedding vendor review - Ming House (婚紗鞋)

係時候輪到開始寫商戶評分啦!
**************************************************
商戶: Ming House
評分: 4分  (最高5x)
**************************************************

婚紗鞋之前一直大安旨意, 諗住到最後果個月先至去整, 點知我就差d甩轆啦. 因為一直對婚紗鞋既要求及idea都沒有, 只係希望著得舒服. 所以走去金都行一轉望吓個款, 唔知點解, 望來望去都睇唔啱, 加上諗起之前做姊妹時曾經係金都買過一對高跟鞋, 都未著夠一日個鞋跟差啲爛, 所以都係唔好係金都買啦.

最後就決定訂做, 大熱既DYOS對我嚟講太貴啦, 加上他們訂做需時呢.

而另一大熱就係百利既Ming House, 由落單訂做到有貨, 大約係2個星期, 而佢既手工都唔錯, 我結婚個日著住佢差唔多全日, 隻腳都無唔舒服, 感覺OK, 起碼沒有"夾腳"或"刮腳".

呢對就係我既婚紗鞋啦.

當日結婚, 佢就係我既百搭靚鞋.
除咗我自己訂做之外, 後來我媽咪及另外2個姊妹都各人訂做咗一對呢.

呢對就係媽咪訂做既款式.
而因為姊妹們決定啲鞋要紫色, 而係出便啲鞋鋪好難搵, 所以最後係好趕急既情況下就做鞋. 但我其中一個姊妹既鞋, 有一邊腳有啲唔啱SIZE, 但因為已經沒有時間作修改啦!

所以如果各位B2B去訂鞋, 記住早少少去做, 唔好太遅, 起碼到時有咩甩漏都可以修改呀!!!


網址:

  • Not Available
相關文章:










3 comments:

  1. 尾二個對好靚呀
    [版主回覆04/22/2011 22:07:00]雖然對鞋唔係我, 但我自己都好分鍾意對紫色鞋呀

    ReplyDelete
  2. so pretty ar!
    [版主回覆04/24/2011 22:23:00]Thanks thanks ah!!!!

    ReplyDelete
  3. 妳著傳統龍鳳鞋定都係呢對出門? 我唔鍾意金銀線褂鞋,但礙於我著大5福,如果其他花花褂鞋唔襯. 如果Ming House有紅色鞋都咁靚.帶埋堅去先~
    [版主回覆07/09/2011 01:33:00]唔係呀, 我著converse波鞋出門呀( 裙褂鞋有著落 啦)
    Ming house有紅色鞋架, 上面啲款全部都可以customize做紅色架, 出嚟效果都好靚架 你可以去睇睇呢,,,,

    ReplyDelete