2011/04/12

Wedding vendor review - Wendy's Bridal Salon(姊妹裙)

係時候輪到開始寫商戶評分啦!
**************************************************
商戶: Wendy's Bridal Salon
評分: 4.5分  (最高5x)
**************************************************

因為係Wendy's Bridal Salon度租衫, 所以廢事煩既我, 就係Wendy個度買埋姊妹裙啦, 我都知佢未必係好平($359/條), 但係起碼我知佢會跟得足(起碼沒有訂做錯款), 萬一fitting時有些許唔啱, 都可以立即作修改. 而因我有部份姊妹在婚禮前幾日才fitting, 所以Wendy都一一幫她們即場作修改.

本來我之前決定咗所有姊妹裙都係短身及深紫色, 但當伴娘由美國返來試裙時, 我地係Wendy度又無聊玩試裙, Wendy俾咗條長既深紫色晚裝俾佢試, 嘩, 一試出嚟, 又高貴又好靚呀, 仲好match其他既姊妹裙呀, 所以就一至決定伴娘裙改用呢條長裙啦!!!!
我係Wendy度買咗共4條短裙, 而另外一條就係後期先買, 所以其中一條裙出嚟既紫色就有啲色差唔同. 不過好可惜Wendy過度而家已經唔再做姊妹裙啦, 不過如果對條長裙有興趣都可以係Wendy度租到.
因為結婚既月份係12月, 如無意外都會天氣凍, 所以我就買咗條灰銀色既披肩俾啲姊妹們, 出嚟既效果都唔錯, 都幾match呀.

網址:

  • Not Available
相關文章:






1 comment:

  1. Double Leung4/14/2011 8:51 PM

    深紫色真係好靚呢
    [版主回覆04/15/2011 17:09:00]影相出嚟sharp好多呢,,,,, , 好彩無揀錯color

    ReplyDelete