2011/05/28

星期六Girls Night- Kitchen M

星期六掉低謝菲, 同幾個女仔Friend食飯飲嘢, heehee, 等我回復一下"李小姐"既日子呢!!!! 又要食飯又要飲嘢, 非尖沙咀莫屬.

今次就試吓K11既意大利菜Kitchen M. 之前睇Openrice既comment, 都知呢間餐廳好鬼難搵, 但係我點都估唔到要穿過間boutique先可以去到餐廳門口, 搵死人咩!!!!真係對住個floor plan都唔知點行呀!

4個女仔座定定order之後, waiter就送上暖既包, 普通個啲包無咩特別, 但係黑色個果好味呀, 食落有少少甜味, 有啲似Outback個啲rye bread!!


4個人就order咗2個appertizer, 呢晚我地4個女仔就一人一個main dish,, 我就試咗羊架啦. 味道不過不失, 無咩驚喜! 

甜品時間啦, 正當我地問manager攞menu既時候, 經理主動話送個"焗蘋果酥"俾我地, 保證好食 , 當時真係唔知佢講真定講笑, 唔好理啦, 食咗先啦!! 另外我地再點個"紅莓拿破崙".

個"焗蘋果酥"唔係講笑, 真係好好食, 可以話係全晚成餐飯最好食最有驚喜!!! 另外個紅莓拿破崙都ok, 但係同焗蘋果酥相比就輸咗啦!!! 到埋單時, 個"焗蘋果酥"真係free架, 我出去食飯, 除咗酒樓送糖水之外, 今次都真係第一次食西餐送dessert啦!!!
食飽飽之後, 一行4人就行去棉登徑個邊進發啦. 是但揀間啦, 我地就撞咗入一間叫Cloudnine既酒吧, 星期六既日子一路飲紅酒一邊girls talk, 好似sex and the city呀!!!! (咗入戲, 痴咗線)

2 comments:

  1. 我好耐冇試過剩係女仔去飲野 lu...
    通常都一pair pair去
    [版主回覆05/31/2011 23:37:00]我都係呀,,好多時都係同老公一大班friend呢,,所以幾個女仔friend一齊飲嘢真係好難得呀!!!

    ReplyDelete
  2. 傻瓜‧菲6/01/2011 11:44 PM

    好耐都無試過咁樣喇~~~未嫁前會同girls 去食飯飲野....開心又relax....見到你寫girls night....攪到我好掛住添!!!
    btw K11呢個Mall....又係好難行....The One亦然囉!!!
    [版主回覆06/02/2011 00:38:00]我而家盡量都間唔時約班女仔friend整番晚girls night, 等自己可以變番李小姐既生活一晚咁多呢,,,你幾時又再番嚟hk呢, 咁你就可以約吓班朋友仔呀!!!
    你講得好啱呀,,,k11, the one, 同 langham place, 全部都唔好行, 真係又窄又高, 有時由地下真係要轉n層先可以去到目的鋪頭呢,,,
     

    ReplyDelete