2011/06/08

Wedding vendor review - Joyce Pang (結婚證書套)

係時候輪到開始寫商戶評分啦!
**************************************************
商戶: Joyce Pang
評分: 4.5分  (最高5x)
**************************************************
結婚證書套呢個items, 我真係極之last minute先去買, 因為一心諗住唔太難買, 點知到結婚前2個月先去搵既時候, 原來啲大熱handmade既結婚證書套係要好早落Order架(例如"盟"), 真係臨急抱佛腳啦.

好彩之後係網上就搵到Joyce Pang既handmade結婚證書套, 係佢個blog度有不同既款式. 雖然款式唔算太多, 大部分既都係簡單及清清地既style. 而價錢又唔係太貴($22X, 如要繡字另加$80), 於是就一拍即合啦, 由落Order到取貨大約係2星期.

手工及用料都幾好, 自己認為base on呢個價錢, 都唔錯啦.

入面就係左邊放相, 右邊就放結婚證書既standard方式.


網址:


相關文章:


3 comments:

  1. ,我都無得買,因為有得送,所以都無浪費了。但鐘意睇有乜款架, 哩個都好靚呀
    [版主回覆06/09/2011 23:39:00]其實個證書套真係出埸個一陣架咋, 仲要出場既時候係打開裡面, 而唔係show個封面呢, 所以如果有得送就真係唔好浪費呢,,,就係因為呢個原因, 我都盡量買平啲既證書套呢

    ReplyDelete
  2. 咦我仲想話, 整唔整下個封面少少 diy 添...看來又有個理由比我再次懶下喎...只 show 裡面, 咁一面相片, 一面係証書...其實都無乜位比我攝啦...哈哈
    [版主回覆06/10/2011 00:02:00]我初頭都諗住有機會影到出面, 但係end up一張封面既相都無呀!!!! 不過如果你記得要影, 自己主動remind個photographer都可以呢,,,,或者係可以diy入面架, 因為入面就一定會影架,,

    ReplyDelete
  3. 有 blog 友介紹呢間都好靚好抵, 完全值得推介 ^^
    http://hk.myblog.yahoo.com/rmcworkshop
    [版主回覆06/21/2011 23:01:00]你介紹呢個Freelance整既證書套都好靚, 啲款有啲似"盟"既款式呀

    ReplyDelete