2011/06/12

Wedding vendor review - Luva Production (Studio Pre-wedding攝影)

係時候輪到開始寫商戶評分啦!
**************************************************
商戶: Luva Production
評分: 5分  (最高5x)
**************************************************
當初吸引我係Luva Production影pre-wedding既就係佢studio既pre-wedding相. 而我影完studio及outdoor後, 我依然係鐘意Studio個啲相多啲. 因為沒有任何既背景及風景, 主角就係我們, 啲相望落下仲好似襟睇啲.

大家有影Pre-wedding既Blog友仔都會感到, 開頭影既好可能唔係太過自然, 而影影吓就會進入狀態. 所以我係studio開頭個啲都表情比較生硬呢, 但到後期就會越影越顛! 攝影師Andrew都會俾啲意見, 等後期可以整到啲連環圖既相, 讚呀!

影studio既相, 可以發揮你無限既創意(我睇個佢地個blog, 裡面有其他新人帶咗好多得意既道具, 影到好有創意). 我地當日就係帶咗個拳套, 就所以有呢張"謝菲俾我打"既驚世之作, 等老公可以常常銘記在心!


而其他既跳躍動作就當然唔會少啦!!!
呢張都係其中一張我好鐘意既相, 所以就揀咗嚟做回禮M&M既Attachement!

 除咗白色既studio打燈, 仲可以打啲灰色既效果, 營做出比較chill既感覺. 雖然我油畫揀咗張outdoor既相, 但係唔知點解而家反而好鐘意呢一張, 相整做油畫呢.
化妝係我鐘意既清簡style, 唔係好似之前現代經典個種濃妝, 滿意呀!!! 整體嚟講, 影相既個2個鐘, 玩得好開心, 出嚟既相又好鐘意, 所以就俾5粒啦!!!

網址:
相關文章:

3 comments:

  1. 多謝你既支持呀 sarah!!
    [版主回覆06/13/2011 23:56:00]哈哈 , 唔駛客氣, 因為我真係好鐘意啲studio相呀嗎!!!!

    ReplyDelete
  2. 係幾特別, ok wor!!!
    [版主回覆06/13/2011 23:58:00]係呀, 啲相比較個人化呢, 全權由我呢個男女演員自由發揮呢,,

    ReplyDelete
  3. .haha, 我都join左la 期待出年影XDD"!!
    [版主回覆06/21/2011 23:05:00]哈哈哈, 記住帶啲道具去影呀, 影得鬼碼啲架

    ReplyDelete