2011/07/27

Wedding vendor review - Muse Muse(婚禮攝影-Film)

差唔多寫到既商戶評分既尾聲啦! 呢一Part, 我決定要分Film & Photo來評分!


Muse Film


**************************************************


商戶: Muse Muse Wedding & Portrait Photography


評分: 5分  (最高5x)


**************************************************


揀選photographer, 自己除了影相個part重視之外, video都我另一個好重要既要求! 而選擇Muse Muse都係因為俾佢啲same day edit既片給引, 而起初都爭扎咗好耐, 因為佢既價錢係絕對out晒我預計既budget($32XXX-5個Crew), 我諗除咗酒席係第一最大婚禮既開支, Muse muse可以話係第二位. 謝菲係婚前都唔係太知個真正價錢(當然事後就已經知啦!).


當晚即時睇番個same day edit既時候, 連謝菲都話好既時候, 真係放心晒, 沒有揀錯!!! 所有朋友及親戚都覺得當既same day edit好正, 咁都安樂啲!


自己對當日既video非常滿意, 而出嚟既效果絕對係自己想要既嘢, 舊錢都無點洗錯!


除了當日既既same day edit, 之後同樣收到全日既video及另一個 highlight video (其實係早上既同same day edit相若, 只係多咗晚上既精華片段). 哈哈哈, 真係好似當睇movie咁, 乖乖地座定定睇晒成個全日video, 足足1hr45min呢!!!!



http://youtu.be/6SdjqRsLhqo



http://youtu.be/qw4DyDqkClA


網址:



相關文章:



3 comments:

  1. 好好睇,明天要同男友睇多次先。見到你地好開心呀
    [版主回覆07/29/2011 00:10:00]heehee, 而家有時都會同老公一睇再睇呢,,,,真係傻架呢,,,

    ReplyDelete
  2. 好正~~我當初都有比MUSE既SAME DAY EDIT吸引~~不過個價錢真係嚇到我...所以放棄左~HAHA~睇到你段片又心郁了~HAHA~唔知影相果PART又點呢~HAHA
    [版主回覆07/29/2011 00:14:00]我味就係睇得好多佢拍既same day edit, 所以先引唔住揀佢呢, 我都真係諗咗好耐先決定呢, 佢而家啲價錢又加咗啦, 真係有價又有市, 新既價錢就真係頂唔住啦!!!!
    heehee, 我vendor review呢part真係寫得好慢呢, 我會加快開turbo快啲寫影相果PART架啦!!!

    ReplyDelete
  3. 睇到非常開心又溫馨呀
    [版主回覆07/29/2011 00:17:00]當晚睇既時候真係好開心呢,, 而家再睇都係一樣呢,,,

    ReplyDelete