2011/10/12

荷香籠仔蒸蟹飯(附有食譜)

十月份真係一個有好多好嘢食既月份, 除咗大閘蟹開季之外, 就算係普通既蟹都又平又靚呀! 行街市見到啲奄仔蟹大大隻, 真係又忍唔住買佢地返屋企整個靚餸.

用咩嘢方法整可以將隻蟹既糕保存得完汁完味呢? 一定係蒸啦!!!但係就咁清蒸又好似DRY咗啲喎, heehee, 屋企有個蒸籠不如試吓同飯一齊蒸啦, 咁啲飯就可以吸收晒啲蟹既精華, 一滴不漏呀!



材料:奄仔蟹 2隻
米 2杯
荷葉 1塊
清雞湯 250ml
蔥花 適量

調味料:
蒜蓉 2湯匙
油 1湯匙

生抽 1湯
粟粉 1茶匙
紹興酒 1/2茶匙

做法:
1) 荷葉先用水浸軟及清洗乾淨
2) 用飯煲將米加清雞湯及適量水先煮成飯
3) 奄仔蟹洗淨, 去除鰓後, 切成細件備用
4) 將調味料搞匀備用
5) 將荷葉鋪在蒸籠, 之後加入已煮好既飯, 然後將已切件既蟹鋪在飯面上, 最後倒上已搞匀既調味料在蟹內, 蓋上籠蓋蒸15分鐘(視乎隻蟹size)
6) 最後灑上蔥花及"讚"少少熟油.

6 comments:

  1. 呵呵...屋企冇啦啦有個蒸籠既 ?
    [版主回覆10/13/2011 23:19:04]因為"patpat"痕, 有一排想整荷葉蒸雞, 貪蒸籠夠"蔬"氣, 所以就買咗個蒸籠囉...

    ReplyDelete
  2. ❤木木子❤10/13/2011 12:40 PM

    好想食~ 加雙筷得唔得? 哈哈~ 係囉~ 點解有個蒸籠既?
    [版主回覆10/13/2011 23:21:11]heehee,,,welcome嚟食個無便飯呀,,,,蒸籠係早前買嚟整荷葉蒸雞, 貪蒸籠夠"蔬"氣.

    ReplyDelete
  3. 傻瓜‧菲10/13/2011 1:35 PM

    我又想食呀~~~正呀!!!!!!!!!!!!!!!! 有埋蒸籠...簡直原汁原味呀!!
    [版主回覆10/13/2011 23:22:39]真係啲飯先係個精粹呀, 平時唔多食飯既我, 都食多碗呀,,,

    ReplyDelete
  4. 哎呀, 流曬口水啦
    [版主回覆10/13/2011 23:24:31]呢個唔難整架, 真係襯啲蟹仲靚, 整番餐啦...

    ReplyDelete
  5. 醜八怪的月芽兒10/14/2011 7:12 PM

    嘩!!好好味呀XD蒸籠都有XD HAHA
    [版主回覆10/15/2011 10:41:07]heehee, 呢個蒸籠真係有時都幾好用架,

    ReplyDelete
  6. 好好味咁呀! 請教邊度可以買到荷葉?
    [鬼嫁回覆12/28/2011 14:45:50]Thanks, will try!
    [版主回覆12/23/2011 23:10:14]係街市賣離貨既鋪頭(賣豉油醬油)就有荷葉賣

    ReplyDelete