2011/11/04

莎拉返嚟啦!!!

我返嚟啦!!!

各位Blog友及朋友仔有無掛住莎拉呢?!!! 其實我已經返咗嚟香港2日架啦, 但係個人仲未回魂呢 (其實係成個人散晒就真), 加上今日係莎拉牛一, 所以排山倒海既節目一浪接一浪, 而明天就又係我公公既大壽, 所以明天又要返大陸賀一賀呢, 因此都未有時間update吓呢!!!

不過實在唔update唔舒服呢, 所以係咁易打幾隻字, 加上真係好想同大家分享吓九寨溝既靚景, 所以post住一張莎拉帶住Homer Simpson 係九寨溝影既相先呢!!!

2 comments:

  1. I MISS YOU
    [版主回覆11/07/2011 23:53:29]i miss you too 呀,, heehee!!!!

    ReplyDelete
  2. 傻瓜‧菲11/10/2011 7:16 PM

    welcome back....快d update喇!!!! 我有朋友去完九寨溝....睇佢d相...真係靚到暈呀!!!!!!!
    [版主回覆11/11/2011 10:43:19]九寨溝真係好靚呀,,,,我真係影咗好多相呀, 所以莎拉真係真係要啲時間呢, 好快有相睇架啦,,

    ReplyDelete