2012/06/16

與陶寶B一起的日子 - WK33 (廣華產檢及產前講座)

又一個星期啦, 而家平均每3星期要返廣華覆診, 都係果句餐餐都要等成個半鍾先可以見醫生.

上次抽血既報告出咗, 依然都係有輕微貧血, 所以要繼續食鐵丸, 而其他就一切正常. 其實廣華既醫護人員俾莎拉既感覺真係唔錯, 雖然眼見佢地真係忙到甩轆,  但係佢地對patient都好好聲氣呢. 個日幫手量血壓既"姐姐", 仲會好親切咁只係叫莎拉個名, 而唔係叫全名, haha, 真係好耐無被人只叫個frist name!!!! 希望到時入院生bb時, 啲醫護人員一樣咁nice啦.

之前book得好辛苦既廣華產前講座, 星期六莎拉第一次出席, 今次既講座係有關餵哺母乳既好處及常見問題. 因為謝菲要返工, 所以今次就得莎拉一人單刀赴會. 出席既人真係好多, 所以早少少到就可以座個近啲既位置.

講番個講座先, 莎拉都係諗住餵母乳, 但係餵到幾耐就真係唔知, 不過莎拉相信餵2個月問題應該不大, 而世界衛生組織就建議應該餵至24個月, 相信能夠達成24個月既目標真係一啲都唔容易, 莎拉就自問不能夠啦. 而家最煩惱就係放完產假後, 莎拉能否堅持都已經係一個大問題(係公司真係好唔方便, 咩support都無), 所以而家都唔諗住啦, 到時先算呢, 見步行步.


4 comments:

  1. 餵母乳對返工既媽咪一點都不容易,我目標係9個月,希望自己做到啦!!
    [版主回覆06/17/2012 23:34:07]嘉路, 你好勁呢, 9個月既target, 我真係無諗過呢, 不過你下咗決心, 你一定做得到架!!!!

    ReplyDelete
  2. 在職媽媽要堅持餵母乳一點都不簡單~~ 莎拉, 加油啊!
    [版主回覆06/20/2012 21:38:58]希望自己可以餵到多過6個月呢, 就算唔可以全母乳, 一日有2餐母乳都希望可以做到呀!!!!

    ReplyDelete
  3. 我發覺醫院既姑娘都係叫名而唔叫姓,第一次聽感覺真係幾好
    [版主回覆07/21/2012 13:09:32]又真係幾親切, 好NICE呢.

    ReplyDelete
  4. 我生之前都諗自己起碼要餵三個月!
    但係生左之後先知原來好難…而家一日只有幾餐人奶比豆豆!
    [JOCI回覆08/01/2012 13:05:35]唔緊要啦, 盡左力已經好好啦~~
    我老公講得好啱, 最緊要我地比到愛佢, 好好咁教佢~~
    如果DADDY, MAMMY淨係寵個BB, 又唔教....食足2年人奶都冇用啦~~~
    [版主回覆07/29/2012 08:43:02]你就好啦, 我都係前兩星期試吓手泵, 但係就算我3個鐘泵一次, 兩邊泵埋, 加起上嚟都係得 20-30ml咋!!!
    [JOCI回覆07/28/2012 22:01:12]我食咩都無用,不過反而泵多啲真係有啲用!
    我之前阿豆滿月之後隔兩三個鐘泵一次,由初初安半到而家有三安!
    不過阿豆愈食愈多,所以都追唔切!
    [版主回覆07/21/2012 13:13:10]你都好呀起碼有幾餐人奶餵比豆豆, 我次次餵人奶俾陶寶B, 佢食就食成30分鐘, 但係一放低佢就喊, 好明顯唔夠飽, 呢幾日用泵泵出嚟, 撞鬼, 得果20-30ml, 唔怪得佢唔夠飽啦, 但係自己已經飲好多魚湯, 又食足3餐飯, 都唔夠奶, 真係好灰呢,,,,,

    ReplyDelete