2012/08/28

陶寶B第一張證件相

雖然短時間內都唔會帶陶寶B出外, 但係襯有時間, 不如早少少幫佢整定啦, 橫豎遲早都要整.

原來好多影相鋪都唔會幫未識座既BB影Photo ID架, 所以就唯有去攞證件附近既影相鋪影啦, 因為佢地一定會幫BB影相.
(是關大把雙非強國人生完BB之後, 一出醫院就帶BB做證返大陸).

所以前兩日同陶寶B去健康院打完針, 見佢好精神, 眼仔碌碌, 不如去附近影埋張證件相啦!

去到影相鋪, BB就交俾佢地抱, 之後佢地就拉埋個廉, "叱o宅, 叱o宅" 兩吓之後就攪掂, 前後5分鐘都唔駛就影完相.

陶寶B已經相對幫襯既BB係比較大個架啦, 當時仲見到啲出世得幾日合埋眼仔既BB影證件相, 一樣都照影到無問題, 真係唔知佢地點影.

當然同BB影證件相咁難度高既嘢, 價錢就比普通大人影既會貴($100/12張), 不過都物超所值, 因為都影得幾靚仔.
(莎拉媽媽繼續自讚)

Heehee, 陶寶B既第一張證件相呀!!!! 影到陶寶B眼仔碌碌, 好精靈, 仲好似好大個仔咁款!!



12 comments:

  1. 影得幾靚仔. <<===錯喇,係好鬼死靚仔呀!!!有正經!!
    [版主回覆08/30/2012 15:10:31]Hahaha,, 咁我係咪好似吳彥祖咁靚仔先?!!! (莎拉媽媽諗多咗!!!)

    ReplyDelete
  2. 陳太,早安!8/28/2012 2:07 PM

    HAHAH~~so cute!!
    [版主回覆08/30/2012 15:12:23]heehee, 陶寶B呢張相用嚟"追女仔"!!!!

    ReplyDelete
  3. 愛美媽媽8/28/2012 2:29 PM

    影我佢好醒目啵, haha~
    [版主回覆09/04/2012 23:14:02]間影相鋪係油麻地人民入境事務處附近, 間鋪頭係廟街夾甘肅街既Corner, 好易搵
    [愛美媽媽回覆08/30/2012 16:16:38]係咪係上海街個街鋪頭仔影呀?
    [版主回覆08/30/2012 15:18:05]係呀, 所以我都唔知影相鋪點可以影得咁好!!!

    ReplyDelete
  4. 2下攪掂, 唔駛5分鐘, 勁呀!!!!
    [版主回覆08/30/2012 15:18:41]呢啲真係Professional影相鋪先搞得佢掂

    ReplyDelete
  5. 真係好似好大個咁呀!影得好貴啲都值呀
    [版主回覆08/30/2012 15:19:51]真係貴一貴都要俾人幫佢影先影到咁smartie!!!

    ReplyDelete
  6. 佢咁乖,定定比你影?叻仔
    [版主回覆08/30/2012 15:21:13]其實佢影既時候我都唔知佢點影, 因為係交俾影相鋪既人抱架.不過影出嚟又真係幾醒目就真

    ReplyDelete
  7. 好可愛呀!!!
    [版主回覆08/30/2012 15:21:48]heehee, 用嚟氹啲姐姐架!!!

    ReplyDelete
  8. 傻瓜‧菲8/29/2012 3:40 PM

    影得幾好喎~~!!! 陶寶B 真乖...
    [版主回覆08/30/2012 15:23:36]陶寶B 都算好合作, 今次真係叻叻呀!!!

    ReplyDelete
  9. 小豬碧碧8/29/2012 11:03 PM

    又影得幾靚喎 ! 如果訓咗覺. 唔知佢地點影呢
    [版主回覆08/30/2012 15:25:12]所以佢收你$100/12張都係咁話, 抵俾!!!

    ReplyDelete
  10. 個樣好醒目仔!
    [版主回覆08/30/2012 15:26:25]heehee, 影得醒目啲, 第時本passport都見得吓人呀!!

    ReplyDelete
  11. 真係唔錯wo~~~bb 好似識望鏡頭咁~
    [版主回覆09/02/2012 15:40:19]其實我都唔知間鋪頭點令佢望鏡頭呢,所以呢啲證件相真係要搵人影呢

    ReplyDelete
  12. 豆豆個張影到好似薯仔㗎!哈哈…
    [版主回覆09/02/2012 15:42:10]真係符碌先影到咁呢!

    ReplyDelete