2012/12/04

我們的第14個年頭

Dearest B,

每年到年尾時份就係我地既拍拖記念及結婚記念日, 原來呢兩年, 我每到拍拖週年我就會寫執信給你呀, 所以寫呢封信之前, 我就去睇番上人年我寫給你的信呀. 一年既光陰真係好快過去, 而今年仲過得特別快, 因為有我們既陶寶B既出現呀, 你與我既身份, 由男/女朋友, 到老公/老婆, 演變到現在既爸爸/媽媽身份. 呢14年真係好似過得好快, 回想起我們過去的一點一滴, 仲好似唔係好耐之前發生咁, Haha, 但一見到陶寶B, 就立即Remind我們今天所給集成的一個"".

14年既時光, 當中有苦在其中, 每一次我們都可以安然渡過只因為有"愛"在其中. 同樣呢14年內都有無限既快樂時光.

感謝上天讓我遇上你及愛上你, 成為你的太太,  與你一起有我們的小朋友, 建築成我們的"家"是我的成就.

You complet my life!

Love,
b



11 comments:

  1. 恭喜晒, 14年真係好長!!! 你地要繼續恩愛, 開開心心!!! 上面張相唔係近期影的嘛? 長頭髮架喎?
    [版主回覆12/18/2012 18:57:22]14年真係唔覺唔覺又一年!!呢張相係3年前影架, 個時都仲係長頭髮, 盧汶汶 , 你好眼利, 俾你留意到

    ReplyDelete
  2. 仙蒂小溫太12/04/2012 1:02 PM

    好Sweet ar
    [版主回覆12/18/2012 18:57:52]多謝你呀, 仙蒂!!!

    ReplyDelete
  3. 14 年真是一段不短的時間呢. 祝你們繼續開開心心 :)
    [版主回覆12/18/2012 18:58:27]多謝你呀, 珍妮花

    ReplyDelete
  4. sandychan090212/05/2012 2:18 PM

    so sweet~希望你地一家3口繼續幸福下去^^
    [版主回覆12/18/2012 18:58:43]多謝你呀, sandy!

    ReplyDelete
  5. 好 sweet 呀
    [版主回覆12/18/2012 18:59:01]heehee, 一年一次sweet吓

    ReplyDelete
  6. Sweet sweet forever!!!!
    [版主回覆12/18/2012 18:59:26]thanks, 艾利絲

    ReplyDelete
  7. 好Sweet呀~祝你地一家3口永遠都開開心心
    [版主回覆12/18/2012 18:59:43]多謝你呀, 妹豬

    ReplyDelete
  8. congrat!!
    一段關係可以走到14年真係唔容易,
    祝福你地有更好更sweet既將來~~~~~~~~~~~~
    [版主回覆12/18/2012 19:03:23]kiki, 多謝你既祝福呀!!!

    ReplyDelete
  9. sweet sweet~~
    [版主回覆12/18/2012 19:04:10]thanks!

    ReplyDelete
  10. ka ka(金金一族)12/12/2012 10:29 AM

    Sweet........Sweet.......
    還有幾天你們結婚兩周年,恭喜!恭喜!一家三口
    [版主回覆12/18/2012 19:03:55]謝謝你呀, kaka!!!

    ReplyDelete
  11. Happy Anniversary!
    倆口子一起渡過14個年頭真是不簡單~~ 祝恩恩愛愛! 一家三口幸福快樂!
    [版主回覆12/18/2012 19:04:54]多謝你呢, 貓豬女

    ReplyDelete