2012/12/21

孭帶比拼: combi vs i-angel

話說陶寶B而家日益重手, 抱得耐真係手都痛, 雖然已經有一條Combi既4way孭帶, 但就開始想賣個hipseat, 剛好媽媽會搞團購一款Korea品牌i-angel 既 hipseat+孭帶, 所以最後就買多條孭帶啦, 莎拉兩款用過之後, 同大家share吓用後感.
combi Magical Compact 4 Ways 孭帶:價錢: $10XX(Piago減價時買)


使用: 初生已可開始使用


I-angel four season hipseat+carrier:

價錢: $70X(媽媽會團購)

使用: 約4-5個月可開始使用(腳及腰開始有力支撐)

Combi Magical Compact 4 Ways 孭帶評語:

Combi 4way係BB初生時真係好有用, 因為Combi呢一款打橫抱時, 有塊硬身既墊板 support BB, 所以打橫孭起BB時, BB條腰唔會屈住. 使用方法都非常方便.

到咗BB大啲可以向前或向自己孭既時候, 就開始見到Combi孭帶既不足,
第一BB座咗落去之後, 因為唔夠高, 需要另外加條毛巾墊住Patpat位, 如果唔係BB就會被個孭帶阻住個咀位, 以至BB成日食孭帶!
第二就係, BB向內或向外孭時, 隻腳仔會"ar"到好開, 所以好似"lak住lak住", 覺得佢座得唔多舒服.
第三就係BB用Combi孭帶時, 因為包到bb好實好貼大人既身體, 所以bb能夠郁動既範圍好少.
第四就係孭起BB時, 雙膊會受晒BB既重量, 所以每次孭完陶寶B出街之後, 雙膊及條腰都會好痛及好攰.
i-angel four season hipseat carrier 孭帶評語:

相反, i-angle就沒有combi遇到既問題.

第一BB座在Hipseat上加上孭帶時, BB同孭帶既高度好好, 唔再需要好似Combi咁要加毛巾墊高.

第二, 因為bb係庭係hipseat上面, 而hipseat面係平坦既, 因此BB個大脾唔會"Lak"住, 同埋佢會座得舒服啲.

第三就係用孭帶時, i-angel明顯唔會包到bb貼到大人好緊, 所以bb比較活動自如啲.

第四就係雙膊及腰既符荷大大減輕, 基本上雙膊已feel唔到有任何壓力, 所以大人真係無咁攰.

第五就係如果bb要人抱時, 可以只用hipseat, 大大減輕大人雙臂既痛楚.

第六就係佢款式選擇多, Total有16種款式及顏色, 梗有一款match到你.

不過i-angel既唔好處就係整個體積比combi 4-way孭帶大好多.

結論:

其實兩款孭帶既性質真係好唔同, 初生bb真係只可以用打橫抱既孭帶, 不過如果好多時都用bb車出街的話, 咁其實真係可以唔需要買combi, 忍到bb大啲才買hipseat+carrier形式既孭帶. 加上i-angel使用既年期應該會長好多, 因為到咗佢大啲既時間要抱住的話都有個hipseat幫吓.

i-angel website: http://i-angel.co.kr/board/bbs/board.php?bo_table=p1_eng

combi website: http://combi.com.hk/detail.asp?catid=80947&subcatid=80945&pdtid=658922

9 comments:

  1. 我都想買個hipseat...
    宜家bb大左, 用hipseat, 大人膊頭可以唔洗咁攰!!
    而且抱住又得...不過我仲未睇岩~
    [版主回覆12/24/2012 15:46:41]而家呢個hipseat係我既至愛, 因為真係好好用, 大人膊頭一定唔會攰, 就算孭耐啲都沒有問題, 大愛呢隻i-angel呀!

    ReplyDelete
  2. i-angle個款好型仔呀
    [版主回覆12/24/2012 15:47:48]真係唔錯, 佢又多color, 又有淨色or花花pattern, 男女都啱呀

    ReplyDelete
  3. 我的藍天12/26/2012 1:31 AM

    我都好有興趣買這個呀!請問你喺邊個媽媽會團購㗎?仲會唔會再有得團購㗎?唔該晒!
    [版主回覆01/11/2013 10:56:10]個媽媽會內既團購已完結, 不過我地訂i-angel間shop而家做緊團購價, 好似係$770, 你可以打去問一問.
    https://www.facebook.com/home.php#!/Ilovebabyhongkong?fref=ts
    http://www.ilovebaby.hk/
    [KuKu回覆01/11/2013 10:54:06]我都好有興趣呀, 可以ADD埋我嘛? 唔該 ^^..
    [版主回覆12/26/2012 10:09:37]而家7月媽媽會剛剛有團購,你是否有興趣呀?如係我Facebook add 你再邀請你又7月媽媽會(因為個會係not open to public)

    ReplyDelete
  4. 我都用hsbc 即享錢(定易享錢) 換咗個hipseat, 但沒有孭帶個part, 抱住bb 慳返好多力!!!
    [版主回覆12/30/2012 11:16:38]大愛呢個Hipseat, 因為真係慳好多, 舒服好多

    ReplyDelete
  5. how much is the hip seat ar?? i wanna buy too...
    [版主回覆12/30/2012 11:17:57]我媽媽會團購$700, 出面街買都要$935

    ReplyDelete
  6. 我都好有興趣買這個呀, 請問FACEBOOK如何ADD 你?
    [版主回覆01/05/2013 10:57:06]sorry呀, 係媽媽會既團購已經完咗啦.

    ReplyDelete
  7. 小宅女-阿K1/03/2013 1:43 PM

    我膞頭好易痛架, 所以Hipseat對我黎講好重要, 真係好good啊..
    [版主回覆01/05/2013 10:58:21]hipseat而家係我既至愛呀, 就算係屋企有時都會用佢, 真係太好用啦!!

    ReplyDelete
  8. 唔好意思,我都想買i-angel,可否ADD我! Phoebe Lok, lok1031@sinagirl.com, thx
    [版主回覆01/09/2013 09:57:21]個媽媽會內既團購已完結, 不過我地訂i-angel間shop而家做緊團購價, 好似係$770, 你可以打去問一問.
    https://www.facebook.com/home.php#!/Ilovebabyhongkong?fref=ts
    http://www.ilovebaby.hk/

    ReplyDelete
  9. Facebook有團購~Korea Mama韓國嬰兒用品專門店
    www.facebook.com/koreamama

    https://www.facebook.com/GroupBuyer.com.hk?ref=stream#!/events/324057094371405/

    ReplyDelete