2012/12/10

走遍商場 - 圓方Xmas外影

2012/11/18
踏入11月份, 各大商場就已經有聖誕既裝飾啦, 見到啲紅紅綠綠既decoration, 就想同陶寶B出去影吓相啦. 襯星期日就同婆婆, 姨姨去圓方(Element)飲茶, 順便影吓相呀.

自陶寶B出世後, 都未搭過地鐵呀, 呢次就係佢第一次呀, 就獻俾奧運站至九龍站 (哈哈哈, 搭一個站咁大把), 飲完茶就開始我地既重點節目---影相.
婆婆抱住陶寶B笑得幾開心!!!

陶寶B啱啱瞓醒, 所以成個檬檬樣, 加上影相既Decoration附近有好多小朋友, 所以有太多事物分散咗佢既注意力啦.

見到啲咩呀?! 個樣咁驚驚

我地都盡量引佢, 希望佢可以笑吓呢.
 
不過最後大部份既相都係cool樣呀, 陶寶B, 你Cool到好chok呀!

最開心就係影到張莎拉幾滿意既全家幅啦, 又可以曬出嚟放係屋企啦

6 comments:

  1. 婆婆有孫萬事足
    [版主回覆12/24/2012 15:36:09]婆婆一見到個孫真係咩都唔記得!!!

    ReplyDelete
  2. 佢驚驚個樣我笑左XD
    [版主回覆12/24/2012 15:36:35]bb成日都有啲好搞笑既表情!!!

    ReplyDelete
  3. BB真係幅幅都唔係望鏡頭喎 HAHA
    [版主回覆12/24/2012 15:36:59]佢好似同我地講: 我唔要俾你地影到!!!

    ReplyDelete
  4. 很好的全家幅:)
    [版主回覆12/24/2012 15:38:10]同bb影相, 真係好難得影到正面呢, 呢張好滿意架啦

    ReplyDelete
  5. ka ka(金金一族)12/12/2012 10:32 AM

    婆婆好”後生”
    [版主回覆12/24/2012 15:39:09]婆婆保養得好呢,,,

    ReplyDelete
  6. 咪講笑~比尾二張相電暈咗!!
    [版主回覆12/24/2012 15:39:45]眼神擋不住呀!!!

    ReplyDelete