2013/03/29

如果每日多幾小時

相信好多媽媽都會覺得, 自從bb出世之後, 每日24小時好似好唔夠用, 點解咁快又夠鐘, 啲時間好唔見洗(其實錢一樣唔見洗!!!), 點解咁快就晚上11pm?!!! 真係每日都同時間比賽咁. 雖然陶寶B已經成功侵入莎拉既生活, 佔領每一日既Leisure Time, 令到莎拉長期欠缺假期及睡眠 但都係值得既.
過往啲私人時間會用作拍拖, 寫blog, 上網, 整嘢食, 煲碟, 瞓覺. 但係而家既生活, 上述既幾樣嘢, 通通都變成limited edition 既luxury item,  所以如果每日有多幾小時就真係好啦. 不過莎拉都知自己諗多咗啦, 雖然時間係有限, 但莎拉都盡量keep住每星期都會寫2-3篇blog, 因為一來想盡量記錄陶寶B既成長, 二來莎拉相信自己如果唔Keep住寫的話, 就會dum懶個人, 拖拖吓就會方廢呢個blog架啦.



雖然仲可以勉強可以出post, 但就真係無咩時間可以回覆大家既留言, 因為莎拉返工時唔係太方便上網, 只可以留待晚上有時間才reply. 莫講話reply留言, 去探其他blog友仔既update都少咗好多呀. 加上而家yahoo無咗通知關注blogger有update既功能, 所以真係唔知邊個有Update post邊個無, 唯有個個click入去, 時間會需要更加多.

而莎拉見近來有唔少blogger都整個facebook fans page, 咁就可以通知關注既blogger有update, 二來又可以多一個地方同其他blog友仔交流交流, 呢個方法真係又方便又快捷, 莎拉都諗緊好唔好整個facebook page呢?!!! 可能整咗無人理架呢?!  都係諗一諗先.

9 comments:

  1. 言語治療師加英文教師Carley3/29/2013 10:58 PM

    生了小孩生活一定更充實及忙碌呢!
    [版主回覆04/03/2013 11:27:45]係啦, 你都知小朋友幾有活力架啦, 所以經過一日後真係成個人謝晒

    ReplyDelete
  2. 我都諗住keep住打blog,我現在通常星期六,日打blog,一至五就比較難
    [版主回覆04/03/2013 11:29:08]我就偷雞一至五返工時打blog既文字內容, 之後夜晚或weekend就attached相呢.

    ReplyDelete
  3. 仙蒂小溫太3/31/2013 1:00 AM

    我未生都忙到爆〜 生左唔知點算!哈哈〜
    [版主回覆04/03/2013 11:31:42]haha,,,仙蒂,到時你就24小時on call, 忙足7日呢....

    ReplyDelete
  4. 時間真係比晒BB~~
    [版主回覆04/03/2013 11:33:00]而家真係24小時on call, 7日stand by!!!!

    ReplyDelete
  5. 我盡量一星期 update 一次每週 highlight. 第日可以重溫一吓 :)
    [版主回覆04/03/2013 11:38:31]sheldon 媽媽, 你都好勤力呀!!!其實雖然寫blog真係要時間, 但都係值得, 因為有時重溫之前陶寶b細過既片段, 真係好sweet

    ReplyDelete
  6. 愛美媽媽4/02/2013 10:26 AM

    基本上..除左返工, 所有時間都係俾晒佢地, 自己已經可以話係無乜的人時間了~
    [版主回覆04/03/2013 11:39:14]所以呢"媽媽"呢份工真係24小時on call, 返足7日架

    ReplyDelete
  7. 絶對同意,有咗阿b之後,時間同錢都極度唔見洗
    [版主回覆04/03/2013 11:40:41]啲錢及時間好似倒水咁, 真係停不了!!!!!

    ReplyDelete
  8. 如果每日多幾小時,,,我地都會用左黎 "服侍" 我地既少主喇
    [版主回覆04/03/2013 11:42:42]haha, 咁我希望每日多咗既呢幾小時, 係在少主們瞓咗覺之後俾我們一班on call 24小時既媽媽呢.
    [圓圓回覆04/02/2013 21:23:11]我0岩0岩都想講
    就算多幾多個鐘,最後都只會用0係少主們身上

    ReplyDelete
  9. 好耐無黎探莎拉同陶寶b la, little k出世後我勁忙,所以都開左 fb page, fb易update好多,但有樣唔好就係好易俾唔想俾佢睇既人睇到,莎拉,如果你開,我一定會like ar:)
    [kiki回覆04/13/2013 09:51:33]https://m.facebook.com/home.php?__user=542067239#!/home.php?__user=542067239&soft=jewel%3D2
    你試下:)
    [版主回覆04/13/2013 09:49:39]有無fb page既link呀, 我搵唔到呢
    [版主回覆04/13/2013 09:45:34]而家真係先知咩嘢叫做忙呀!!!! 係都開咗fb page呀, 得我like先, 因為真係唔得閒每個blogger clik入去睇呀, 但係facebook我就日日check

    ReplyDelete