2013/03/15

敗家無時停: Skip*Hop地墊

話說之前買咗張韓國做既鬆弛熊地墊, 但因為使用時感覺好似好硬, 唔係好放心(後來呢張鬆弛熊地墊放係婆婆度用), 所以莎拉就要買過張啦. 當初因為一來啲公仔pattern還可接受, 二來價錢平, 所以才會買鬆弛熊.
因為要買張放係自己屋企用, 所以今次第二次再買時都真係相信價錢與品質係成正比例既, 於是就target啲大路牌子.
好多媽媽既大熱之選 Dwingular當然質地好, 但係莎拉都謝菲都唔係太鍾意既既公仔, 所以要再搵. 最後搵搵吓就搵到Skip*Hop呢隻美國牌子, 第一眼已經鐘意佢地墊既pattern,因為佢係無公仔, 唔會同家中既設計太過格格不入! 不過都有啲媽咪會覺得用拼圖或既地墊會無咁乾淨, 因為多接口位會藏塵, 而一張過既地墊就少了難清潔既呢個問題. 所以真係有好有唔好呢.
訂咗貨等咗差唔多一月終於有貨攞啦, Yeah!!! 一返屋企, 抺乾淨就同陶寶B嚟個試用儀式啦.係客廳就用砌咗個正方形出嚟,  正方形及圓形有4種不同顏色, 所以可以自由去配搭.


質地當然比起之前張鬆弛熊地墊好好多, 軟身又唔拮肉. 陶寶B係地下玩得好開心呢.

而莎拉就用咗另外八塊貼咗係牆度, Heehee, 陶寶B唔怕玩到撞親佢個頭仔.

而另一個莎拉選擇拼圖式既地墊係因為可以將部份地墊貼係陶寶B張遊戲床既牆度, 因為陶寶B係張床玩時, 有時座唔穩的話會好容易撞到頭仔呢, 所以係牆度加咗墊就安心啲啦.



產品相關資料:
有4款顏色系列及1款卡通系列 ($67X)
http://www.skiphop.com/product/playspot.html


8 comments:

  1. 我都為了買 playmat 而煩惱中...
    [版主回覆03/21/2013 16:43:48]playmat我都揀咗好耐呢, 真係頭都痛埋, 又要靚又要安全! 你揀好未呀?!

    ReplyDelete
  2. 仙蒂小溫太3/18/2013 10:57 AM

    Hahaha真係唔平得咧〜 最緊要bb舒服
    [版主回覆03/21/2013 16:45:45]仙蒂, 所有bb嘢真係樣樣都唔平架, (好似都搞wedding嘢一樣, 最緊要好)

    ReplyDelete
  3. 都幾靚 worrr ~
    [版主回覆03/21/2013 16:46:42]呢個pattern比較簡單, color又夠soft, 真係唔錯呢

    ReplyDelete
  4. 個pattern真係幾靚喎!!
    [版主回覆03/21/2013 16:49:35]我搵咗好耐先搵到color及pattern比較soft既color tone, 呢個又可以自己砌不同配搭, 所以真係唔錯

    ReplyDelete
  5. 我都買左SKIPHOP
    不過每次又拆又0切,好似好煩咁
    [圓圓回覆04/05/2013 10:36:04]但唔拆我又拖唔到地呀!
    所以有時會偷懶......拖完唔放返落去
    [版主回覆04/05/2013 10:14:53]因為屋企地方有限,所以張地墊唔係張期放在地下,所以先會又折又洗,我諗如果你長開出來用,可以就咁清潔表面,到咁上下才拆出來洗都可以
    [旻回覆04/05/2013 09:35:01]你地會用完就拆出黎架啦?我冇拆tim, 只係次次用之前清潔先咋.......
    [圓圓回覆03/22/2013 19:11:34]係呀,我當初都係俾佢美麗的外表吸引住~
    不過以littleball咁懶性格,應該有排都唔識幫手
    [版主回覆03/22/2013 16:50:16]我都知又拆又收好麻煩, 但佢個pattern及color真係好鐘意呢, 唯有食得咸魚抵得渴!!!
    heehee, 唔駛煩, 第時little ball 大個啲, 可以叫佢幫媽媽手拆同收個地墊呢

    ReplyDelete
  6. 呢個幾靚喎~~ 想問佢寄黎香港大約要幾錢運費呀?
    [MT1105回覆03/27/2013 13:02:28]thx 莎拉~
    [版主回覆03/22/2013 16:47:27]係香港有店鋪代理, 我都係在香港買, 我係呢間樓上bb用品店買, 叫"i love baby", 你可以facebook contact佢地, 我當時買係$675.
    https://www.facebook.com/Ilovebabyhongkong

    ReplyDelete
  7. sandychan09023/22/2013 1:59 PM

    真係好靚呀..拆就可以靈活d..不過又拆又0切又真係幾辛苦><""
    btw~地墊貼係牆度真係good idea~
    [版主回覆03/27/2013 11:06:57]又拆又洗係就係煩啲, 不過靚靚既外表已經cover晒其他嘢啦. 莎拉其望陶寶b大啲時可以幫手拆地墊呢(發夢!!!!)
    可以貼係牆一物兩用, 好似抵翻晒咁!!!!

    ReplyDelete
  8. HEEHEE, 我都係買左呢隻色~~~~好靚~~~!!
    [版主回覆04/13/2013 09:51:55]haha,,, 有taste!!!!

    ReplyDelete