2013/05/05

Pat Pat 迄迄



BB學嘢真係奇快, 只係幾日既時間, 陶寶B由唔係好識自己企係身, 到而家已經好叻叻自己已經扶住梳化起身, 之後仲要好得戚咁係度Pat pat兩邊搖, 係咁係度un un, 仲要回敬莎拉一個古惑既笑容.



有時真係覺得陶寶B有啲似蠟筆小生, 好似個腦諗緊好多計仔去整古莎拉媽媽.



莎拉媽媽: 陶寶B你自己都知自己曳曳呢, 所以自己面地思過, 自我檢討呢?!!!
陶寶B: 你唔好傻啦, 我只係休息吓, 等緊下一round煩住你地咋!

4 comments:

  1. 犀利呀~陶寶B你好叻叻呀!!
    [版主回覆05/09/2013 16:20:12]而家識扶住企又識爬, 真係睇少一陣都唔得呀!!!

    ReplyDelete
  2. hahaaaa! 好搞笑呀!!!!
    [版主回覆05/09/2013 16:20:58]佢個pat pat左右擺真係好好笑話!!

    ReplyDelete
  3. 仲要回敬莎拉一個古惑既笑容=> 莎拉係咪望到會好lum 呢?!

    原來我地大家都揾左alvin 影相呀, 我係上門o個隻, 不過tarebaby 怕生寶喊左一半時間, 對眼腫晒, 心痛c我啦...

    fb 見到你地d 相, 好鬼正~ 我諗我地房d相會ok d, 因為o係廳影相時tarebaby 喊得好慘慘... 期待收相呢!
    [Tareworker回覆05/09/2013 23:47:37]我係5月4日上門影既第2個家庭呀~ 今日收到ALVIN 寄黎既碟啦, 好神速! 要快快BLOG 先得~
    [版主回覆05/09/2013 16:25:06]我已經被佢電暈了!!!!
    你又係搵alvin呀, 哈哈哈, 真係唔少媽媽搵佢呢!!!我仲未見到alvin post你啲相既?!!!!
    當日陶寶b又係扭晒計, 極度唔合作, 影既時間只有45min, 當時幾怕佢扭計無晒時間影相呀!!! 我諗你係屋企影會好啲, 起碼係自己地方, 扭一陣計之後都可以影相呢...你收相未呀?!

    ReplyDelete
  4. 好興奮
    [版主回覆05/09/2013 16:25:39]係勁hyper, 成日都跳跳跳!!!!

    ReplyDelete