2013/08/24

13th & 14th month成長之路

成2個月無寫過成長記錄啦, 唔得, 莎拉要加油, 唔可以甩架!

13month及14month 成長之路

體重及身高:
之前同陶寶B去睇醫生時上過磅, 而家重10.2KG. 而一歲時返健康院時, 陶寶B係生長線既75%, 勁勁呀!!! 出世時得25%, 而家已經追到75%, 媽媽真係好開心呢. 希望陶寶B保持住呢個生長pattern就好啦.

食量:
都係維持住2餐固體及2-3餐奶. 午餐就多數食字母粉,而晚餐就食飯仔. 而家餵飯時比以前難咗, 時間用多咗, 而且食飯時仲開始心散, 不過大部份時間都可以完成一碗滿既飯或字母粉. 而味道方面, 仲未開始放鹽, 不過就會間唔時方一粒牛頭牌芝士落意粉. 另外如果食啲味道偏淡既食材(例如瓜或紅菜頭), 陶寶B就會食到洒手拎頭, 所以食材既配搭都要開始花啲心思呢. 今個月新試既食物有芝士, Yogurt, 西瓜, cherry. 一星期俾2次baby yogurt佢食, 次次都食到舐舐脷.

活動能力:
今個月真係大進步呀!
- 開始識行, 由自己放手企到行幾步到自己可以在屋企通屋行, 只係短短一星期, 小朋友學習既速度真係好驚人.
- 指令方面, 只係識錫錫, 而bye bye已教咗成個月, 終於見有一兩次好似揮手bye bye.
- 會係ask for help時才會叫"媽媽",  曾經聽過陶寶B叫"奶奶", 不過暫時都係聽過一 兩次.
- 明顯有自己既主見, 例如想玩既玩具唔俾佢, 佢會用力谷到面都紅晒, 跟住大叫已表示自己既不滿.

作息時間:
晚上約10pm瞓, 但半夜一定會醒, 之後就要抱佢上大人度瞓. 其實莎拉都怕會成為習慣, 但係如果要改, 就要半夜佢醒時, 暗佢一陣待佢熟睡後再放回BB床呢, 希望呢個同大人瞓既壞習慣可以快快改掉啦. 晚上食完奶後, 可以抱佢入房, 自己會碌吓碌吓就瞓, 不過就要有人係身邊陪佢呢.

健康:
打完一歲針後10天, 曾經發燒1天之後就身上出紅疹, 不過好快就沒有事了. 而13th Month 時就出咗玫瑰疹, 發燒4日, 最高去到39.3C, 之後就退燒, 再過一日身上就出疹啦, 發燒個幾日真係好擔心, 因為一日未出疹都唔知係咩事呢, 雖然發燒既幾日都食到玩到, 但脾氣就比較差, 不過總算都可以啦.
另外係13個月時發現陶寶B啲牙仔有黑色漬, 好肉酸呀!!! 試過開始幫佢刷牙, 但係啲漬都未能完全除去, 慘啦慘啦, 點算好呢?!試過用手指輕挖啲漬會甩少少, 上網seach過有關問題, 好可能係產色細菌引起, 不能完全避免此問題呢, 唔知有無媽媽遇過類似情況呀?
產色細菌文章: http://happypama.mingpao.com/cfm/parenting3.cfm?File=20080420/newa/oha2.txt

2 comments:

  1. 唔知點解, 我成日都覺得陶寶b有d似李克勤個大仔
    [版主回覆08/31/2013 09:08:41]haha, 有啲咁既事?!!! 等我去seach吓睇吓李克勤個大仔個樣先.

    ReplyDelete
  2. "產色細菌" 我都係第一次聽, 話時話, 我地仲未幫TAREBABY 試下刷牙...
    [版主回覆08/31/2013 09:12:55]我一發現佢啲牙仔咁, 真係唔知點算好, 唯有上網search吓先搵到"產色細菌"呢樣嘢, 不過如果係, 其實我都無咩可以做到呢, 唯有同佢刷吓牙. 我第一次同陶寶b刷牙時好似打仗咁, 所以你襯tarebaby仲細就早啲俾佢習慣吓.

    ReplyDelete