2013/12/02

復古型小綿羊行李箱 - skoot case

莎拉又有BB新玩意啦, 登登登登,,,,,就係小朋友既復古型小綿羊行李箱啦!!!!

其實之前都一直有打算買個小朋友既行李箱俾陶寶B, Trunki及SkipHop都係大路牌子. 不過莎拉唔係太鍾意Trunki啲公仔. 而SkipHop既pattern得意, 不過就只可以拉無得座, 所以兩個都唔係最想要呢.

不過前一排係面書度見到有一位在海外住既小朋友去旅行時影咗張好有型既小朋友座係行李箱上既相, 跟住莎拉就不繼上網搵呢個咁得意又咁型既行李箱係咩品牌, 原來係一隻英國玩具品牌叫Skoot case, 係台灣都有鋪頭賣, 但係在香港就好似無商鋪有售, 不過之前beecrazy出過一次團購, 可惜已經過了時啦, 不過莎拉係唔會心惜既, 唯有轉去淘寶搵一搵!!!
哈哈哈, 終於搵到有啦, 價錢約$4xx(同上次係beecrazy團購差不多), 咁啱莎拉又會上大陸一團可以慳番個運費, 所以就淘咗先啦!!! 係屋企試座一次先, 真係好得意呢, 一個字型呀!!!!
個行李箱實際尺寸唔係好大, 如果真係用佢嚟裝小朋友得所有行李就一定唔足夠, 所以其實又係一樣有啲敗家之物. 不過咁, 如果上機hand carry用嚟裝吓小朋友既玩具就一定可以或者係家中裝吓玩具推吓玩吓又得呀!!! 十萬個期待嚟緊2月去旅行時, 陶寶B係機場推住佢既私人行李箱呀!!!

13 comments:

  1. 個行李喼好得意好有型呀!!! 八卦一問2月去邊度玩呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嚟緊二月會去"tom yum kun"國, 曼谷呢,,,希望到時唔好再好似而家有示威就好啦,,,

      Delete
  2. 個行李箱好靚~~~~我都想淘返個,啱啱去淘寶search喎,不過要成788人仔,請問可唔可以比條link我呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係呢間鋪頭買架, 而家賣$386.3, 我買既時候$417, 仲貴咗少少呢, 你睇睇呢.
      http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z10.1.w5181172-2116270770.1.SI2aav&id=22413028805&
      $386.3 ($417)

      Delete
  3. 好型喎, 當車仔玩吓都好丫

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 我都係當件玩具在家玩一玩呢

      Delete
  4. 好有型呀! 我都有諗過買, 不過有朋友買過, 話最後都係家長拎, 小朋友玩吓就唔拉, 所以我最後放棄咗...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係貪型所以先買呢, 我個仔而家在家中, 有時都會拉我地去個喼度, 要我地去推佢玩呢, heehee, 希望陶寶b玩多一陣啦

      Delete
  5. 睇見都想買, 不過好難過到老公個關...

    ReplyDelete
    Replies
    1. heehee, 我就係買咗先, 跟住就講到個喼有好多好處, 所以老公都阻唔到我呀 ^o^

      Delete
  6. 真係好型呀!good pick!!

    ReplyDelete