2014/11/03

遊走加拿大-Day 4 - 飛去Montreal

Day 4, 今天的全日節目就係搭飛機
一早起身執好晒行李, 同家人係lobby集合, 諗住搭酒店提供往返機場既Shuttle bus service, 不過原來由酒店去機場是每一小時一班呢 (不過如果是由機場往酒店就只需要隨時至電酒店, 10分鐘後就會有車來到接返酒店的, 都好方便架.) 見shuttle bus未夠鍾開車, 就係酒店食個早餐先. 

因為一陣既內陸飛機係沒有嘢食架, 所以要食定嘢打定底. 嘩酒店既早餐真係超大碟, 好彩沒有一人一碟咋, 如果唔係分分鍾食唔晒要打包拎上飛機都似. 
食飽就出發去機場啦.
去到機場check in後仲有好多時間, 陶寶B又開始無聊起上嚟, 單單玩玩具已經不能滿足佢了, 好彩莎拉個百寶袋仲有啲其他法寶, 登登登登, 就係吹波波啦!!!!
不過玩一陣就又覺得悶啦, 所以又係度琴來琴去, 同隻馬騮沒有分別, 唯有出動電話俾佢玩一陣啦.
終於都可以上機了, 4小時既機程, 陶寶B再度合作嚟個午睡, 好快就飛到Montreal了. 
返到屋企已經有一大班親朋戚友在了, 見到成檯都係餸, 真係好滾動呢, 因為好機天都沒有食過住家飯了. 
有飯食陶寶B都特別好胃口呀, 因為其實過去幾天佢都食得麻麻地, 所以今餐真係好滿足喔.
明天就係舅父既大喜日子啦, 我今晚要早啲瞓, 明天早早起身先得!!!

No comments:

Post a Comment