2015/12/22

木婚5週年記念

與謝菲一起多年了, 所以其實都好少因為記念日去送禮物了, 但係今年5週年結婚記念, 都算係一個里程碑, 所以都想整少少嘢俾個驚喜佢, 莎拉自問DIY手工唔靚, 所以無為獻醜了, 無意中見到呢款係英國做可以Custom mademarshmallow (www.boomf.com), 所以就一於訂佢啦. 由訂貨至到送到嚟香港都只係6, 真係好快, 而用相編制出嚟既棉花糖效果都好清楚呀.
 

一人一粒, 自己揀個鐘意既棉花糖.
 
當然味道就沒有驚喜, 正常既棉花糖味道啦, 不過開心之處就係在於一家3口一齊分享就係最重要喔.
 

Happy 5th anniversary, 祝未來還有N5年喔, Love You!!!

7 comments:

  1. Replies
    1. 真係比我想像中靚呀, 不過陶寶B一見到知係食得後, 佢就為食到無"唔捨得食"既念頭呢, 哈哈哈

      Delete
  2. 好靚呀 如果我整左都唔捨得食呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係第一次見有自己個樣既棉花糖哦, 真係比我想像中靚好多呀, 我自從上次一家人, 一人食一舊之後, 到而家都未食晒, 因為唔捨得食呢, ^O^

      Delete
  3. hello~~我想問下訂到黎香港total要幾錢??

    ReplyDelete