2016/02/22

AIA又嚟啦

我知我知, AIA昨日已經係最後一日, 而家先出Post係遲咗啲呢, 不過唔緊要, 遲到好過無.
2016/1/2
年尾時知道係聖誕期間又會再有AIA就不知幾咁期待, 因為大時大節去玩呢啲嘉年華係得特別開心架. 上年去AIA時就係日間, 所以今次就決定傍晚時份就入場玩到夜晚
上次嚟AIA, 陶寶B都係得2歲半, 所以未係好去揀機動遊戲, 但今次就唔同了, 一入到場, 見到呢個就指住要玩, 見到另一款又話要玩, 多多意見


今年多了好多小朋友啱玩既機動遊戲, 不過有好多遊戲高度如果介乎於90-110CM就需要一位成人陪同先可以玩, 所以其實11細就要6Tokens. 而有部份望落比較刺激既小朋友機動遊戲就要每人5Tokens, 如果11細就足足10tokens($100), 真係好貴, 所以陶寶B都沒有玩到呢種機動遊戲. 場內有幾款車車主題既遊戲, 呢款反斗車王既車車又點可以唔玩呢?!!! 
而呢款不同遊戲車型既機動遊戲, 每架車既外型都唔同, 架架都咁靚, 陶寶B揀車時都出現選擇困難症喔.
夜晚既嘉年華真係好氣氛過日間, 晚上既燈光感覺特別浪漫
場內既夾公仔機真係好多, 謝菲一見到呢個South Park夾公仔機就立時兩眼發光, 點都唔死心係要夾個South Park公仔走, 最後用了好多token都係夾唔到公仔
好啦, 等我出手啦, 睇我表演, 我只係用咗2token就夾到個minions, yeah!!!! 平時唔玩攤位遊戲既我, 一見到有個game既獎品係peppa pig公仔就發咗癲啦, 因為啲公仔真係好得意呀
係場內見到好多人都拎住啲戰利品, 我地都唔差, 話晒都贏咗3隻細公仔呀!
場內今次食嘢既地方集中了好多, 唔似上年咁, 呢度一檔果度一檔咁分散. 呢個西班牙大鑊飯及燒雞真係好吸引, 所以我地今晚就試呢兩樣, 味道都唔錯呀, 以遊樂場既質素而言都幾好了.
今期AIA唔知係咪因為有對手(東華嘉年華), 所以現場登記後就可以係1月份既Weekdays免費入場(唔包token), 所以睇嚟1月份我地又會再嚟玩多次, 嚟個happy Friday!

2 comments:

  1. 離遠見到D機動遊戲實在太刺激,望下個心都離一離啊,hahaa....唔敢玩﹗入場睇又覺悶,最終無去到。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係同小朋友入去玩啲小兒科機動遊戲咋, 而家年紀大咗都唔敢玩, 換轉未做人阿媽時就一定衝去玩了.

      Delete