2017/03/09

[去玩去癲]年三十反轉海洋公園

"去玩去癲嚟Ocean Park"呢句slogans 絕對係莎拉童年時既回憶,每個小朋友都會希望可以去海洋公園玩!但係時至今日,有咗迪士尼公園後,海洋公園就已經被莎拉遺忘了,除了每天既哈囉喂時有意慾想去之外,其本上都唔會諗起海洋公園. 不過有小朋友就係另一種安排,上年同陶寶B去過Disneyland 了,今年既農歷假期去邊度好呢?!不如back to the basic去海洋公園啦,於是一家三口就係年三十去海洋公園囉!剛好地鐡開通了海洋公園站,真係話咁快就到了,比起從前要係金鐘轉巴士真係方便好多. 陶寶B未到達就已經好興奮喔,因為新既鐵路係無人騎駛,車頭位置可以睇住地鐵穿過tunnel 真係好得意. 

到達時海洋公園剛剛開門,所以門口有好多大陸旅行團,不過因為我地門票已一早買了,所以就可以直行去入口處啦!
咁多年無嚟海洋公園有咩玩都一早唔知道了,所以都係望吓張地圖最好!Hi威威師領,你好呀!
小朋友既天地當然係威威天地啦,可能因為時間還早,所以園內既小朋友唔多,老實講大人就一早上了山去玩刺激既機動遊戲了. 有火車既地方就有陶寶B啦,呢架火車就真係好慢呢,慢到莎拉想落車喔!
玩完架慢版火車,對面就係彈彈屋,陶寶B就一支箭自己走去排隊了!呢個彈彈床分了3條隊,以便分開同年齡既小朋友,因為大細唔同既小朋友一齊玩真係有啲危險,因家大啲既小朋友好多時會玩得好癲!
彈床旁邊就係滑梯設施,陶寶B好鐘意玩,因為夠晒大又有得趴上趴落好開心,連謝菲都要玩埋一份. 
後面既小朋友摩天輪一家大細都可以一齊玩,乘機坐上去休息一下都好呀!
之後就玩埋個城堡,其實莎拉好想趴上去玩,可惜大人真係行唔到入去呢!
唯有係下面影佢點玩啦, 陶寶B玩到好得戚呀.
本來叫陶寶B玩吓旁邊既小先科青蛙跳機動遊戲,點知佢話唔玩,乜你都會驚架咩?!自己行去睇人玩水槍.
查實威威天地咁就差不多玩晒了,而山上既機動遊戲陶寶B全部唔玩得,係呢個moment 莎拉有啲後悔嚟咗海洋公園呢!雖然有態貓海獅等等睇,但陶寶B係鐘意玩多過睇呢,希望下半場佢唔投訴就好了. 去海洋公園有種動物一定要睇就係panda啦,不過可惜我們今日同熊貓無緣喔,唯有睇相啦!
沒有真熊貓只有假熊貓, 仲有好多隻添.
新年願望當然係身體健康,掂過look蔗我都需要,唔該謝菲寫多幾樣呢!
山腳既海洋公園都玩得七七八八,不如掂纜車上山喔,莎拉細過時最鐘意就係掂纜車呢個項活動!
上去排隊搭纜車就一定會經過呢條古裝街,呢條街真係好得意,好似拍電視劇既街景呢!
其實莎拉記得以前既海洋公園有條「集古村」,唔知仲有無人記得呢?!
唔該車伕拉快啲呀, 我趕時間呢.

排隊搭纜車既人真係好多,雖然上山既除了纜車仲有列車,但纜車係點都要搭一之先得!
未到山頂陶寶B已經望到啲機動遊戲,sorry呀無一個啱你玩呀.
睇晒成張List都無一個玩得既.
其實莎拉影像中自己都好似無玩過海洋公園既過山車呢, 好想玩呀.
不如我地去睇企鵝啦!啲企鵝好可愛喔,我地一家人全部都係第一次見,太得意了. 
陶寶B望住啲機動遊戲有得睇無得玩既心情,莎拉都好明白,唯有請你食雪糕補數啦!
因為剛好係農歷新年所以周圍都擺了啲鼓,等佢地做吓達之鼓人啦!
玩吓玩吓原來都已經lunch time 了, 山頂上面幾間餐廳都好多人,不如就落翻山腳果間熊貓餐廳吧!上山搭纜車落山就搭列車了,因為唔駛等之如,時間都快好多呢!
列車既外形好似一架潛水艇, 都好得意, 行駛時仲會加啲聲效燈光. 
樂園內既餐廳貴就一定,所以C9上身既莎拉,之前係旅行社買門票之外仲買了餐飲卷,平啲抵啲!
食飽後又再搭纜車上山喔,今之經過旋轉木馬見唔使排隊就玩吓啦!
不過佢唔可以自己單獨坐木馬就即時扁晒咀,唔緊要啦,下次你再嚟就可以自己坐了!
見到呢架叮叮,交通工具迷又點會錯過扮司機既機會喔!
既然無機動遊戲玩就不如去太平洋海岸睇海獅.
莎拉都好似第一次見咋,不如我地再近距離接觸,點可以?當然就係餵海獅啦!雖然只係餵3條魚,但都足以領我地好開心了!
今日最後既環節又點可以少了海洋戲場呢?
真係細細過就睇佢了,地點設施一啲都無變,但細過見過既剎人鯨就已經唔係度啦!
就係咁今日開開心心由10am玩到6pm, 雖然海洋公園與迪是尼比較,海洋公園唔係莎拉杯茶,不過未嚟過既睇吓動物都係唔錯既選擇呢! 



No comments:

Post a Comment