2017/09/24

[吃貨48小時] 快閃慶生親子遊@吉隆坡Day 1 (下)

莎拉係十年前嚟過吉隆坡,印象中就係周圍食食食,而我地呢次gate away 又真係得48小時,所以食會成為我地既娛樂喔!由酒店穿過一個商場唔使5分鐘就到達KL Monorail line 既KL sentral 站.

去售票機購買去bukit bintang 站準備去阿羅街食好貨呢!
KL monorail 係吉隆坡早期既輕軌鐡路,所以車速都好似比較慢. 
Bukit Bintang 站係大站,因為連air Asia 都冠名了呢個站就知道了!
呢個金三角位有好多商場,所以好不熱鬧呢!
唔駛5分鐘就去到阿羅街,嘩...一入去就見到有好多大排擋係兩邊,真係花多眼亂!
呢種點心播似乎好出名,五顏六色既燒賣,莎拉就真係唔多欣賞,不過謝菲好想試,莎拉就係咁阻止佢!
BBQ海鮮, 好吸引呀, 好想食喔.
成條街咁多餐廳,點揀好呢?!莎拉一早就已經決定了食黃亞華,點解?為既就係佢出名既雞翼!由街頭行到街尾終於見到黃亞華既招牌老翻米老鼠啦!
鎮店燒雞翼, 真係遠遠都聞到啦!
好彩我地早少少嚟,7pm等了唔駛10分鐘就有位啦!見到樣樣都想食,點好呢?!
呢度既店員全部都識講中文(廣東話),所以叫菜無難道,慶祝謝菲生日當然要食豪啲食好啲啦,所以今晚就嚟過海鮮大餐!首先就係燒大蝦,胡椒炒蟹,燒魚,黃金魷魚,半打招牌燒雞翼,仲有炒銀針粉!
燒蝦一上檯,陶寶B自己都食咗一隻,因為好香又多肉,等我仲叫得兩隻添!
唔緊要我食蟹!本來唔叫蟹,因為驚食唔晒,但一場嚟到無理由唔食架,見佢係後面張水檯劏蟹好新鮮,忍唔住叫埋,本來想叫一隻,但一隻RM$140,兩隻就RM$220, 咁即係迫人叫兩隻姐,好一於就一人食一隻蟹!
好好味道, 唔好阻住我嘆!
燒雞翼我自細鐘意食,唔係講少真係好好食,雞翼入味得嚟又燒得剛剛好,睇嚟呢個都係我食過最好味既雞翼了!
燒魚就其實都好食,不過今晚太多正嘢啦,所以比下去了!黃金魷魚就即係咸蛋魷魚了,好似香港既好味啲!炒銀針粉好好鑊氣,最鐘意呢度既芽菜又短又肥,所以特別爽口!
大家估吓今晚呢餐生日飯幾錢?!答案就係RM$350唔駛,真係好抵食, 計落唔駛港幣$700!食飽就當然要食甜品啦,呢度好多椰子新鮮雪糕買,同泰國既一樣用椰殼盛雪糕,上面仲加啲椰絲.
食一個都唔夠喉呀.
大家爭住食呀,,,,不如叫多個啦!
呢一樣KL名物就係羅漢果冬瓜龍眼冰, 當然係茨廠街既先至正宗啦, 不過今晚飲住呢個先.
一場嚟到馬來西亞,唔係唔食貓山皇榴槤呀嗎?!
真係周圍都係榴槤, 都係留俾店主幫我地選啦!
不過食到咁飽,一個就食唔落,好彩有啲即開一份份既啱晒我地淺嘗!揀啱邊份,俾錢就坐抵食了,係街邊戴晒手套食都係第一次呢,別有一番風味呢!
今晚食住咁多先, 明早Continue!!!


2 comments:

  1. 嘩~ 睇到我流晒口水呀.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. 去食番轉啦, 真係3日2夜都好好架, Relax吓, 近近地之選喔.

      Delete