2010/08/12

收到第一封賀卡

昨晚打開信箱, 見到一封由美國寄嚟既信, 原來係大學時期既roomate好朋友寄嚟.


估唔到會咁早收到第一封賀卡(賀禮), 原來一封賀卡上寫有朋友對我倆既祝福賀語, 個仲感覺係同e-mail賀卡不同, 賀卡上朋友既筆跡, 每次睇既時間都會覺得好親切!


唔知大家係結婚後會否留起啲賀卡架呢?



Humane & Robert, 多謝你地, 我都祝你地同 12月出世既BB健康快樂!!!! XOXO


1 comment:

  1. 醜八怪的月芽兒8/13/2010 7:30 PM

    好貼呀你個朋友仔!!!我好鐘意收起人地筆跡寫給我的信/聖誕卡等等,感覺同電子真係好不同,我自己覺得有重量,有實物好實在的感覺!!!
    [版主回覆08/13/2010 20:23:00]係呀, 一直以嚟, 朋友所送的任何卡, 我都有keep, 因為我都好鍾意每次大清潔時, 囉番張卡出來睇, 會鉤起好多回憶!!!

    ReplyDelete