2010/08/14

姊妹裙篇之我愛浪漫深紫色

一真都好鐘意紫色, 所以諗起姊妹裙既顏色就聯想起紫色! 加上因為結婚既日子係12月, Christmas前一個禮拜, 我覺得紫色應該會幾match.


之前我有諗過係淘寶訂姊妹裙, 一來款式多價錢又平, 但係因為我姊妹團內有2個唔係香港, 佢地會係12月才回來香港, 加上其中一個剛剛先生完BB, 所以size好難"因", 萬一到時才試身發現唔fit, 到時才係淘寶再order過, 我恐防到時會太急, 所以最後我係番我租婚紗既Wendy bridal salon到做姊妹裙.


而 Wendy bridal salon既姊妹裙選擇唔係太多, 所以基本上我等係香港個3位姊妹自己試晒所有有紫色既款, 而我都諗過統一一個款or等姊妹們選擇自己喜愛既款呢?! 最後我都係等姊妹們選擇自己喜愛既款式, 因為其實我自己都做過幾次伴娘, 我好明白做姊妹既心態, 講真, 你選定一個款式, 未必個個著得好睇, 既然我想姊妹們著得舒服開心, 我就等她們自己選岩佢地既款啦!!!


而最後我就決定姊妹們著短裙, 伴娘著長裙!!紫色都分好多個tone, 咁我最後揀咗深紫色, 因為我相信影相出嚟效果會幾特出!!


就係以下呢4個款啦, 而全部會做晒深紫色, 至於伴娘個條就會留番伴娘自己係美國買, worst case真係搵唔岩先至係香港後補.


 

 
         


 


2 comments:

  1. 我都係揀左深紫色做姊妹裙呀!!
    我覺得會好GRAND,好靚~~
    [版主回覆09/07/2010 22:09:00]係呀, 我都覺得係, 同埋影相時, 啲顏色會出好多,,,, 你Wedding 啲嘢搞掂晒未呀?

    ReplyDelete
  2. 請問大約幾錢度呀? THANKS!
    [喂HELLO回覆12/04/2011 21:34:45]唔該晒呀, 不過淘寶可能啲姊妹會介意:P
    最好係可以租, 因為買o左都唔會再著
    [版主回覆12/04/2011 11:28:09]係香港order太約要$360/條, 如果你上淘寶買會平好多呢,

    ReplyDelete