2010/10/02

兄弟領呔攪掂

星期六係旺角同屋企飲完茶, 見有啲時間, 就不如行去太子尋寶, 睇吓有無wedding岩用既花 for decoration.

行到洗衣街, 見到一間極之唔起眼既鋪頭, 門口有啲絲花賣, 入去睇吓有無好嘢啦!!! 其實佢啲絲花質素麻麻地, 行到入鋪頭尾見到有好齊顏色既窄身領呔, 賣$100有8條, 平均$12.5一條, 價錢ok喎, 本來我都諗住係淘寶買, 但計落$5-$8條加埋$35郵費, 訐落差唔多, 加上有實貨有齊顏色, 就決定買啦!!!

姊姊裙係紫色, 兄弟呔當然要紫色啦, 而有斜紋既就俾best man!!!



1 comment:

  1. 我都搵緊呔呀,可唔可以比個地址我呀,間野叫咩名呢? 唔該哂你...
    [版主回覆10/14/2010 20:53:00]sorry呀, 我唔係好記得咁鋪頭名, 間鋪頭係洗衣街, 旺角道至太子道西之間個兩段, 我唔係好記得近邊頭, 但就記的係近旺角道及弼街個邊,,,
    間鋪頭門口有賣啲膠花

    ReplyDelete