2010/10/03

DIY攔門花球

呢個DIY items本來唔諗住整, 但係見到blogger Gen 個花球整得咁靚, 我又心思思想整番個, 橫掂自己本身之前都買咗啲發泡膠球諗住整啲花球for outdoor証婚時掛係兩排椅, 但後來先發現整一個咁既花球係要用好多花, 所以就無用到.

好啦, 星期六就出去花園街伯伯到買啲紫紅色大玫瑰, $45有12個頭. 夜晚食完飯就開工!!

其實相比起整手花, 攔門花球真係容易好多. 初頭諗住12枝大玫瑰應該足夠, 點知原來好怏水, 我要將啲玫瑰花撐大佢先叫做OK, 整完出嚟都幾好睇, 我諗到時接新娘時影相應該幾sharp!!! heehee, 又KO一樣嘢!!!!



12 comments:

  1. 醜八怪的月芽兒10/03/2010 10:12 AM

    呢隻花顏色又真係不錯!!KAKAKA!看來陸續都會見到你DIY!!
    [版主回覆10/03/2010 13:56:00]Heehee, 呢隻紫色真係唔錯,,我諗我自小學後, 都未整過咁多手工嘢, 起初只係諗住整小小嘢, 點知而家整吓又一樣,整吓又一樣!!

    ReplyDelete
  2.  又真係整得唔錯喎 ~
    [版主回覆10/07/2010 00:18:00]哈哈, thanks!!!!呢個diy items好易整架咋!!!

    ReplyDelete
  3. 大王與女王10/07/2010 4:48 PM

    有無紅色花買O家?同埋點將佢地紮埋一舊呢....好似好難咁..
    [版主回覆10/08/2010 00:31:00]有呀, 花園街個賣花伯伯有紅色花,,,
    其實個花球中間係用一個發泡膠球, 你將啲花插係係發泡膠球上就可以hold實, 如果你有熱溶槍就更好, 可以將啲花瓣與花瓣貼實, 令到個花球更靚!!!
    你都試吓呢, 其實唔係好難!!! 

    ReplyDelete
  4. 邊度買 發泡膠球? thanks!
    [版主回覆10/15/2010 23:10:00]其實好多賣勞作用品既地方都有得賣, 如果你係整攔門花球, 個 發泡膠球唔需要賣太大, 細細個加埋啲花就會好夠!
    a) 手創拾派素材專賣店, 電話:23920969, 九龍旺角洗衣街167A地下,網頁: www.craftsupplies.hk
    b) 太子繽紛
    c)深水埗德祥文具, (852) 2779 0111.  深水步長沙灣道124-126號德祥大樓地下

    ReplyDelete
  5. 很不錯呀!! 怎樣穿絲帶??
    [版主回覆11/05/2010 00:29:00]只需用一條鐵線灌串個發泡膠球, 咁你就可以利用兩邊既鐵線去串實條絲帶

    ReplyDelete
  6. 謝謝你! 我也試做一個!  其實 熱溶槍是必須嗎?
    [版主回覆11/08/2010 23:32:00]唔,,,,,,,其實 熱溶槍主要係將啲花瓣與花瓣貼實, 令到個花球更靚, 但如果真係無, 你可以試用UHU膠水貼.

    ReplyDelete
  7. sorry 請問條 ribbon 點整先穩陣 ?
    [版主回覆11/08/2010 23:35:00]只需用一條鐵線灌串個發泡膠球, 咁你就可以利用兩邊既鐵線尾曲成一個圈, 咁你就可以串條絲帶落個圈到, 都幾穩陣架!!

    ReplyDelete
  8. 多謝你阿, 我尋晚整好左喇 但未綁絲帶
    我買左2打, 用左20朵都做唔到你個效果, 我下次應該買咩花呢??
    但都真係穩陣, 好開心哦 ^^~
    [版主回覆11/09/2010 23:07:00]其實我都係用咗1打大頭玫瑰花, 你係唔係用大頭玫瑰花呀??而我所用既發泡膠球唔係好大架咋!!你所用既發泡膠球是否好大呢?
    其實我當時插晒個12支玫瑰花後, 其實都唔可以cover晒成個發泡膠球, 後尾我將每個玫瑰花既花瓣"撐"開, 就可以cover到個發泡膠球!

    ReplyDelete
  9. 唔係好大架咋, 兩吋之嗎
    係d 花瓣'養' 唔開, 唔夠豐滿
    下次再剪短d 腳先 ^^
    [版主回覆11/10/2010 20:34:00]如果個花腳太長係好難做到豐滿架, 所以盡量將個花腳吉入個發泡膠球就會好啲!!!

    ReplyDelete
  10. 請問鐵線向邊買﹖
    [版主回覆05/29/2011 19:22:00]鐵線可以係太子既繽紛度有得賣, 係用嚟專整花既
     

    ReplyDelete
  11. 我都買左呢隻紫色~最終我向5金鋪買左$5鐵線~
    我去文具鋪買膠波時覺得個波3吋半都仲係好細~
    買多左個5吋~點知衰左~
    3吋半都用左我成打玫瑰~半個都插唔滿~
    [版主回覆05/30/2011 23:34:00]係呀,,呢隻紫色係最靘呢,,,,
    我之前都買咗個大啲既波, 同你一樣, 插咗少少都估啲花唔夠用, 所以即刻用回細啲既波先得呀!!!!haha,,, 不過就算用個細既, 啲花都係剛剛好, 要用手將啲花瓣整開令佢望落下多啲呢,,

    ReplyDelete
  12. 啊,原來仲要用熱溶鎗黏貼個插位嫁!謝謝!

    ReplyDelete