2010/10/16

Carat 有好嘢

今日係重陽節假期, 難得謝菲上午唔洗返工, 有全日時間好好用, 就出去行下尖沙咀, 目標之一係去Carat, 因為好想睇吓有無啲靚既首飾俾自己及屋企人襯衫.

自己既就未有搵到, 因為花多眼亂, 但就賣咗一套2對耳環+頸鍊(silver)俾謝菲既細妹襯晚裝! 呢set嘢好抵, 原價$35XX, 宜家Special只係賣$921! 差啲都想買多set俾自己!



2 comments:

  1. 好靚呀
    [版主回覆10/16/2010 23:41:00]呢set真係好低買,,,,平時$900最多只可以買對耳環咋!!!

    ReplyDelete
  2. Lovelyhomecat10/17/2010 11:49 AM

    very nice! 係唔係純銀加碎石? 係唔係穿耳耳環? 係就唔啱我啦... 夾耳耳環我就ok. Carat 係邊度ka?
    [版主回覆10/17/2010 22:36:00]無錯, 係純銀加碎石加中間一大粒石, 但佢係穿耳耳環, 如果轉夾耳耳環要加$700,,
    Carat 係IFC, Lane Crowford, 海港城都有,,,,

    ReplyDelete