2010/10/27

DIY襟花教室101

由開始決定整手花襟花後, 就不停咁睇咗唔少Blog去學整, 其間當然整過唔少失敗品, 但當最後整出一個靚靚製成品時, 就好滿足! 希望呢篇DIY手花教室101幫到想DIY既Bride-to-be啦!


材料: 絲花, 襟花托針, 花材鐵線(#28號), 花貼, 絲帶, 熱熔槍



Step 1) 將絲花駁位接上花材鐵線, 然後用熱熔槍黏實.



2) 用花貼包住絲花駁位.



3) 先將三組絲花用花貼包住固定.



4) 然後將餘下的絲花與之前已固定的花材用花貼包住.



5) 將已固定的花材用花貼與襟花托針hold在一齊.



6)最後可用絲帶包住襟花托針腳及用熱熔槍封口貼實.



7) 大功告成



溫馨提示:


1) 基本上,以上既所有材料可以係太子繽紛可以買到, 但係花材鐵線(#28號), 花貼, 絲帶及熱熔槍呢幾樣材料係深水埗德祥文具買就可以平啲.


2) 我所用既襟花托針係太子繽紛買, 比起出面賣既係貴少少 ($3.5/PCS), 但係因為花托既部份較長, 初開者會容易掌握.


3) 襟花托針腳可加蝴蝶結, 隨你喜好.


4) 使用熱熔槍時請小心, 因我自己都被燙傷過.


No comments:

Post a Comment