2010/10/31

Grasshopper concert 2010 回到中學年代

呢幾日有啲作感冒既徵狀, 死吓死吓咁, 但係一到星期六晚睇草蜢演唱會, 就鬼打咁精神, 睇concert絕對能醫百病!!!


我睇呢場係尾場, 多謝細妹搵到靚ticket, 哈哈哈, 第四行, 我都未試過座得咁近!!!其實上次草蜢開演唱會都有睇, 氣氛一流, 好似開party咁, 所以今次一知草蜢又開演唱會就決定要搵靚ticket!

我都未試過睇concert係由頭企到尾, 因為整晚氣氛好high, 好似係dance club咁, 有啲似番咗去中學既年代!
最正係, 特別嘉賓估唔到係古天樂,,,,佢真係好靚仔!!!


本來開場前, 個鼻係咁流鼻水, 但係Concert期間就一啲事都無,,,,勁呀!!
 










2 comments:

  1. 我都係草蜢FANS 呀!!!! 我睇左上星期日O個埸, 好正呀~
    [版主回覆10/31/2010 15:59:00]係呀,,個concert超high勁正, 好似去咗partying咁!!!

    ReplyDelete
  2. 唉.....蝕咗....無買飛.....你就好啦,近距離見到古仔!!!!!
    [版主回覆11/01/2010 20:48:00]古仔真係好靚仔,,,見到古仔絕對係一個bonus!!!

    ReplyDelete