2010/12/19

我已經係陶太啦

登登登登!!!! 我已經係陶太啦!!!好開心呀!!而家我同老公仲回味緊昨天婚禮既一切!!!

多謝所有家人, 朋友及blog友既祝福!!! 好開心可以同大家一起分享及見證我人生重要既一頁!!!
雖然婚禮當日有啲凍(12-18度)及好大風, Outdoor行禮下真係好凍, 哈哈哈, 但我諗真係意智戰勝一切, 一啲都唔凍!!!!


婚禮能夠順利進行, 要多謝所有屋企人及朋友, 所有bridesmaid 及groomsman, 化妝既阿石及Tina, 仲有Photographer Muse team!!

Upload住兩幅我地用iphone自拍既相俾大家睇!!!遲啲再同大家分享婚禮當日既一切!

17 comments:

  1. 恭喜恭喜~
    [版主回覆12/20/2010 01:06:00]多謝晒呀!!!!

    ReplyDelete
  2. 恭喜晒ar靚靚陶太~~昨晚真係好感動,好榮幸成為座上客~好似睇左一本好精彩的愛情小說~ 你地真係好幸福 ,一起走過這麽多個年頭真的不容易,希望你地以後的路也一如以往,幸福到爆,甜蜜到漏咁走過更多更多的年頭~
    [版主回覆12/20/2010 01:11:00]thanks you ah!!!! 多謝你既祝福, 希望你同樣enjoy昨晚既安排!
    哈哈, 伴郎既speech將我地既secret爆晒出嚟, 真係i love you bb.

    ReplyDelete
  3. WOW~ 其實我當晚都好感動!! 我覺得你地真係好愛對方, 恨死人LOR!! 講番你 post o個 2張相, jeff 個頭同埋個樣都好明顯有分別! 佢都可以 post 妝前妝后相呀!! keke
    [版主回覆12/20/2010 01:26:00]Haha, 我同謝菲絕對係,,,,,i love you bb啦!!!(not a wrong msg)
    你講得好岩, 謝菲個look絕對係befoare&after!!! 你要唔要嚟做reference呀? 我post咗出嚟後, 謝菲話我唔應該post第一張啦, heehee!!!

    ReplyDelete
  4. Congratulations!!!
    [版主回覆12/20/2010 01:27:00]thanks thanks!!

    ReplyDelete
  5. 恭喜晒ar.....陶C奶
    [版主回覆12/20/2010 01:27:00]多謝晒!!!

    ReplyDelete
  6. golden curry 金咖哩12/20/2010 1:35 AM

    喂喂喂~ 陶c 9~~~~ 見證你同船長重要的一day, 真係近動到喊呀!!!!!!
    [版主回覆12/20/2010 16:47:00]haha,,,,,終於俾人叫C9,,,,我宣讀誓詞時都有啲想喊呀, 多謝你令到我地既Wedding更加perfect, 更多紫色!!!!

    ReplyDelete
  7. 其實要多謝阿伴郎gei大踢爆,唔係都唔知阿陶生原來係咁愛你,愛足十二年都一樣 超感動同超羡慕~超靚同超靚~~哈哈,甜爆啦~
    [版主回覆12/20/2010 16:53:00]哈哈, 攪到陶生好似情聖咁!!!!!自己都估唔到佢會係個speech度咁講!!!!真係估佢唔到!!!!!

    ReplyDelete
  8. 褂造型好sweet,婚紗造型又好cool好型喎~~等你的分享呀靚太~~
    [版主回覆12/20/2010 16:50:00]Heehee, 我都好滿意我個look呀, 令到平時烏"wai"既我變成索靚正!!!

    ReplyDelete
  9. 恭喜晒陶太!!
    [版主回覆12/20/2010 16:50:00]多謝呀!!!

    ReplyDelete
  10. 恭喜恭喜
    [版主回覆12/20/2010 16:51:00]thanks thanks!!!!!

    ReplyDelete
  11. Congrats ar. Happy marriage forever
    [版主回覆12/21/2010 11:13:00]thanks you ah!!!! You too, happy marriage and happy ever after!!!

    ReplyDelete
  12. 恭喜你呀! 我個日check in 上房時見到個嗰唔知係咪你呢:p
    [版主回覆12/21/2010 11:18:00]多謝呀!!!我都祝你新婚快樂, 白頭到老!!!! Heehee, 我check in 個日busy到爆炸, 周圍發生咩事完全見唔到!!!! 可能你見到我都唔出奇架!!!!

    ReplyDelete
  13. 恭喜你呀陶C奶
    [版主回覆12/21/2010 16:37:00]多謝晒呀!!!!!

    ReplyDelete
  14. hey...u looked gorgeous!
    congratulations.
    [版主回覆12/21/2010 16:45:00]thanks!!Mrs Ng!!!! heehee

    ReplyDelete
  15. 醜八怪的月芽兒12/21/2010 9:22 PM

    遲左講,恭喜你,靚太^^
    [版主回覆12/21/2010 22:21:00]一啲都唔遲, 多謝呀!!!
     

    ReplyDelete
  16. 恭喜晒!!!!!!!!!^^
    [版主回覆12/24/2010 00:22:00]thanks you ah!!!!

    ReplyDelete
  17. 岩岩先有時間睇你既 blog 添。唔駛咁客氣﹐我要多謝你俾我為你既姊妹團扮靚呀﹐仲要新娘係我既朋友姊妹又係我既朋友﹐係雙重義意呢﹗﹗﹗
    [版主回覆01/01/2011 02:55:00]heehee, 好彩有你咋, 如果唔係都唔可以令到班子妹團及屋企人靚靚咁attend個wedding!!!

    ReplyDelete