2010/12/21

我們的成長片段

呢個成長片段係我地影pre-wedding既攝影公司Luva Production送給我們的. 特別係佢有部份相係用3D效果整出嚟. 所以揀相出嚟做成長片段時, 我地都盡量揀啲人物與背景有對比既相. 而出嚟既效果好正, 比起平時見開既成長片段zoom in or fade out 唔同.


我最鍾意係我主座係電單車個出, 好得意呢. 連muse team內其中一個photographer都話佢我地個成長片段整得幾好, 因為呢一類型3D Video係要嘥好多時間去整架!!!! 多謝Luva Production既Andrew!!!





5 comments:

  1. 哩個片真係要用好多時間, 雖然 andrew 最後幾日先衝刺完成, 但我都見佢整左加加埋埋起碼 40個鐘, 我訓之前同訓醒後都見佢整緊你細個 d 相, 我問佢做乜整咁耐...整黎整去都係 sarah 細個 d 相? 佢話整完唔滿意又重頭再整過....前前後後都整左幾次, 不過最後整左個 final 出黎你地鍾意就好喇! 我都好中意電單車o個個, 我叫佢整多d 哩d 誇張 d 既效果, 佢話唔係佢 style wor!! 不過都要專重佢 design 既, 其實佢都幾藝術家脾氣... 另外, 唔知係咪我o個日坐o個個位置比較側, 咁大個 screen 睇o個陣個感覺無o係電腦睇咁明顯....我聽到隔離有人話 "d 相係咪郁緊呀?", 唔知係咪真係角度問題, 定係因為個 screen 大~ 你坐o個個位睇覺得同電腦睇有冇分別呀??
    [版主回覆12/21/2010 11:33:00]我都知耍用好多好多時間去整, 雖然成個Video只係幾分鐘, 但背後所付出既時間一定唔少!!!!! 我個日攞番屋企後一開嚟睇就非常鐘意!!!絕對係我地想要既個啲unusal style!!!!!所以真係萬分多謝你地, 令到我個wedding更加完美.
    我係出面門口睇既係細電視, 所以出嚟既效果同係電腦睇差唔多, 等我問下屋企人當晚係big screen睇時有沒有特別效果先!

    ReplyDelete
  2. 好正呀!!!!!
    [版主回覆12/21/2010 11:24:00]thanks a lot!!!

    ReplyDelete
  3. 嘩, 真係好正呀!!
    [版主回覆12/21/2010 16:46:00]多謝呀, 會郁個啲最得意!!!!

    ReplyDelete
  4. 正喎真係~~讚~~~
    [版主回覆12/23/2010 00:27:00]heehee, 多謝!!!

    ReplyDelete
  5. golden curry 金咖哩12/22/2010 5:27 PM

    呢條片翻睇咗好多次, 每一次都會笑出嚟... 因為你同船長細個啲相同依家真係好大分別!!!! 同埋條片的製作非常好!!! 喺現場睇時大家都笑哂出嚟!!!! 哈哈哈哈!!!!
    [版主回覆12/23/2010 00:30:00]我係出面都聽到入面既笑聲!!!
    船長細個肥仔戴眼鏡個張最好笑, 一睇就知係為食仔啦!!!!

    ReplyDelete