2010/12/21

婚禮中的遺憾

點解要咁快出呢一篇"婚禮中的遺憾"呢???因為我希望我打完呢一篇綱誌後, 我能夠悉懷自己既唔舒服感覺.


其實大部份既安排都好完美, 唯獨是係婚宴影相個part. 因為原來晚宴時, 自己一家人齊整既合照係一張都沒有!!!!!!!!!自己family只有早上出門及下午註冊時有合照!!!! 而另外, 我與兩個舅父及其家人晚上是同樣沒有合照, 只得早上有!!!! 真係萬分的唔好意思!!!!


哎哎哎~~~~~!!!!其實如果我晚上有一張好似早上既合照list就唔會出現上述情況!!! 是否自己安排得唔夠好呢???


雖然我可以同自己講早上有影到合照啦, 唔緊要啦, 唔需要咁介意. 但係始終自己都係唔安樂呢!!!!! 因為我見到媽咪好似好介意!!!!!


但係無論點都好, 婚宴已經過去, 希望自己能盡快忘記上述既遺憾!!!


 


11 comments:

  1. 我都有1.5圍親戚枱原完冇影過相, 冇傾過偈呀, 仲要係爸爸close 既親戚... 雖然我即時已發現, 但佢地已經走了, 自己真係超級唔好意思, 因為我只有中午自助餐時間咋, 又因為賓客好遲先黎晒, 遲左半小時開始, 就係咁, 冇左半小時影相時間...
     
    一個錯誤既決定, 令我唔夠時間同佢地影相... 好在媽爸話唔緊要, 因為之後家姐結婚, 我地可以同d 親戚影番相補數~
     
    講左出黎會舒服d的. 我既結婚相數目都唔多, 又冇同屋企人有單獨合照, 不過唔緊要啦, 我知佢地o個日都好開心就得啦~
    [版主回覆12/21/2010 16:29:00]多謝你既分享, 我今日全日都好唔開心, 一諗起就唔舒服. 但睇完你既reply, 知道其實出現我既情況一啲都唔出奇, 咁我都好過啲!!!!
    其實當日好難做到無樣都pearfect, 只係自己係度鑽牛角尖, 雖然老公已經安慰我, 但係唔知點解都係覺得係自己安排得唔好, 明明自己中段都知道有人未影相, 媽咪又提過自己, 但係點解最後都無影到呢,,,,
    希望時間過多陣, 自己就慢慢咁唔記得咗啦!!!!
     

    ReplyDelete
  2. 唔緊要喇, 唔好唔開心
    [版主回覆12/21/2010 16:54:00]多謝你既安慰呀, 你到時big day 記住搵人take care 影相count有無miss咗啦!!!

    ReplyDelete
  3. 是呢, 到時要整好個list
    [版主回覆12/21/2010 17:04:00]yes yes,, that's very important ah!!! Your big day will come in soon la, wish you everything go smoothly la!!!!

    ReplyDelete
  4. 唔緊要la!! 到時生個 b 出黎擺滿月o個陣影番 law!!
    [版主回覆12/21/2010 22:58:00]哈哈哈!!!!我估你係極奇量會話係等我細佬或細妹結婚時再影呢,,,,,點知你會話等我生b,,,hohoho!!!

    ReplyDelete
  5. 其實真係唔使介意,話明係家人、親友,又唔會無機會見!!如果係大家族個d人,咁佢既婚禮咪剩係影相唔使食?哈哈!!唔好太介意,最緊要個晚除左合照呢件事外,所有既野都無得失d親朋戚友就可以了!!笑下啦!!岩岩成為師奶,要開開心心架!!!
    [版主回覆12/21/2010 23:09:00]你都講得好岩, 我只係15圍都唔夠時間影相, 咁個啲50圍就算唔食嘢都影唔嘥!!!
    我都同自己講唔緊要啦, 自己人明白既, 起碼都有張早上大合照!!!睇完你們JM既留言, 我已經好番啲啦, 多謝你既安慰呢!!! 

    ReplyDelete
  6. golden curry 金咖哩12/22/2010 5:19 PM

    其實你嗰日已經做得好好o架啦~~ 喺咁忙亂的環境之下都可以安排得咁好!!! 所以唔好自己匿埋再介懷呢~~ 我相信你的親友會明白o架~~ 繼續做個快樂的陶c9啦~~
    [版主回覆12/23/2010 00:34:00]多謝你既留言呀, 我唯有同自己講早上有影過, 唔緊要啦!!!都過去啦, no take two, 所以都沒有辨法!!!! 遲啲就唔記得架啦!!!

    ReplyDelete
  7. Sarah﹐講真的﹐你既安排真係好好好好好﹐只係少少既甩漏﹐真係一d都唔係問題。
    [版主回覆01/01/2011 02:58:00]多謝你既msg呀, 其實咁順利都要多謝班兄弟及姊姊團!!!!

    ReplyDelete
  8. 磨菇公主1/02/2011 5:18 AM

    莎拉, 我同你一樣呀 !! 我慘過你呀 !!! Big Day 當日都好順利, 天氣亦好好陽光, 算係好完美 ! 但返到屋企諗返起, 原來自己屋企同埋老公屋企家人一張都無影過呀 !!!!! 我真係好想喊出黎呀 !!!! 早上教堂同晚上都係一影完父母就心急叫晒d 親戚上黎影....唉因為唔想漏.....點知家人就一張無 ! 我都唔開心左成個月 ! 老公都有安慰我, 佢引用我租衫位姐姐對我講過既一翻話 : [姐姐話放開d唔好太執著, 要開心d on Big Day, 要有既自然會有, 要無既點强求都係無] , 我都試過.....點知個晚返老公屋企食飯, 佢家姐講起無影家人, 我即想喊....因為奶奶屋企貼滿晒d 仔女既結婚照, 我仲諗自己個張好快都可以貼埋上去正識成為一家人 !! 我為有安慰自己有同父母和老爺奶奶既合照都一樣可以貼啦 ! 最衰當晚時間唔夠啦 ! 我其實散席前好想再同親友補影, 老公係噤吹要送客.....其實真係好嬲佢 !

    ReplyDelete
  9. 磨菇公主1/02/2011 5:50 AM

    我係一個完美主義者, 我又係好易鑽牛角尖架 ! 所以好容易唔開心 !       新一年開始, 我地都一齊做個開心既靚師奶吖 !                                           其實我地能夠嫁倒個好老公己經好幸福架啦 ! 張相為有用Photoshop 汁返啦 ! Kekek....or 學你朋友話...生BB時補返..hhahah....真好提意 !                  其實我本身都好仲意 Muse Muse 架 ! 可惜 out budget 呀 ......所以你好幸福架啦 ! 我 Big Day 一直最擔心既Same Day Edit ...好采都拍得好好, 好多朋友讚 !! 如果唔係我真係喊死呀 ! 世估唔到樣樣都比預期好....就係漏左兩張家人相.....激死 !!!! 我地為有一唔開心就 Play 返Same Day Edit,有聲有畫既開心片段重真貴啦 ! 我攝影師安慰我, 家人健康幾時再影都得 ! 2011 年啦 ! 上年既唔開心就忘記佢啦 ! 我都努力學習緊唔好太執著, 人都開心 d !
     
    [版主回覆01/03/2011 00:59:00]Sylvia, 我相信我同你既情況, 其實好多新娘都有同樣既經歷, 可能大家放咗好多時間係wedding既preparation, 所以自然就會期望所有嘢都完美, 希望做到零defect!!!!
    但其實阿Q精神咁諗啦, "嘩, 好彩果日有男家整人影咗咋, 如果唔係仲大件事!!!", "嘩, 好彩其他賓客影整咋, 你特登請人飲, 如果萬一相都無影一張周真係唔好意思啦", 咁樣諗係咪好啲呢?!!!
    你講得好啱, 嫁得好老公已經好幸福, 佢地會見到我地因為呢件影漏相而唔開心而安慰及體諒我地, 其實已經好足夠. 所以我地唔可以唔開心, Heehee, 你個方法幾好, 有咩唔開心睇一睇same day edit就無事架啦!!!  or或者好似我個friend咁講, 留番有bb時一齊影便仲有意思!!!只要兩家人身體健康, 幾時都可以影!!!
    btw, 你個same day edit都好好呀, 我次前睇過, 我都覺得好好, 影得好sweet!!! 記住有咩唔開心就睇一睇, 會開心啲!!!!

    ReplyDelete
  10. 我夜晚婚宴時又係冇一張同屋企人既合照呀
    我又係好唔開心呀!唔好話全全全家人呀!同媽咪爸爸細佬都冇呀
    我細路比我全日點到傻我都冇一張同佢好好地既合照呀
    好彩早上出門着褂時都有一張滿意咋
    [版主回覆06/07/2011 23:49:00]結婚當日真係忙到暈陀陀, 所以真係唔可以顧及到咁多呢, 不過正而啲咁諗, 有一張滿意既全家幅就已經好足夠啦!!! 學我個化妝師咁講, 第時留番有bb滿月再影呢!!!

    ReplyDelete
  11. 哩個點子都好重要, 我都要提 mc 盡量幫下手先
    [版主回覆06/07/2011 23:52:00]係呀, 因為當日你一定好忙, 自己同屋企人好多時都係掛住同啲guest影相, 所以好多時都會忽略自己家人呢,,,你有mc就真係可以好好利用啦!!!

    ReplyDelete