2010/12/22

早上出門-溫馨一刻

多謝化妝既阿石幫我係旁邊影咗啲相, 之後仲send番俾我, 等我可以咁快睇番當日既情況, 真係唔該晒呀!!!!

當日陽光燦爛, 窗外既陽光照係我既身上, 有一種新的開始既Feel.

自細其實都好少與媽咪擁抱, 所以當日個一下既擁抱好溫馨又好唔捨得!!!
而我係門後聽住謝菲讀出我之前為佢而設既愛我宣言, 真係又好笑, 又感動!
而係接咗新娘後, 當然唔少得Sweet sweet既合照!

5 comments:

  1. 不用客氣! keke
    [版主回覆12/23/2010 00:21:00]我即收即用啦!!HAHA

    ReplyDelete
  2. golden curry 金咖哩12/22/2010 5:30 PM

    第一張好有"煥然一新"的感覺呀!!!! 因為要成為tao c 9啦~~~ 哈哈哈哈!!!!
    [版主回覆12/23/2010 00:23:00]哈哈哈, 準備做c9!!!, 連個天都幫我們!
    當日天氣好, 所以才可以影到呢種feel咋!!!!

    ReplyDelete
  3. 醜八怪的月芽兒12/22/2010 10:32 PM

    你見褂有D特別AR!好像好少見咁的^^!!
    [版主回覆12/23/2010 00:17:00]係呀, 呢個款我之前都係第一次見, 我諗佢都係新潮褂個style, 但就都係用金銀刺繡!!!我第一眼見到就好like啦!!!!

    ReplyDelete
  4. 你件褂好靚呀!!!!!
    [版主回覆01/01/2011 02:33:00]多謝呀, 個裙腳仲有一排噹噹, 好特別架!!!

    ReplyDelete
  5. 貓女 ✿◕‿◕。 kATHy1/04/2011 2:08 AM

    件褂好靓靓
    [版主回覆01/04/2011 23:40:00]多謝呀!!!我都好鐘意呀

    ReplyDelete