2011/01/30

晚上婚宴鏡頭背後

行禮之後, 就又趕番去海景嘉福酒店, 番到去都已經接近5pm啦, 婚宴場地既display monitor都已經顯示咗我地個event出嚟. 我就要快快手走去換衫啦.

而deocration同wedding cup cake tower都已經準備好.
呢個就係我用咗差唔多全日既花球啦, 都幾重, 一有機會就放底抖一抖.
係中間迎賓時, 係出面影相, 好其待啲相, 好可惜要成3個月才有得睇相.
呢張係咩相呢??!! 其實係老公係結婚前一晚寫既一部份speech, 準備上台時講. 因為屋企沒有printer, 所以佢就用iPhone影出嚟, 等佢自己晚上既時間review個稿. haha, 我之前都唔知佢個內容架, 當晚聽完個speech後, 差啲整喊我, 因為最估唔到係佢會係咁多人前講心底話同I love you呀,,, heehee!!! 


4 comments:

  1. d對白好鬼冧,冧屎人啦!! 無錯,日後每一你地都會開開心心,一直落去更開心咁過每一天!!!
    [版主回覆01/30/2011 23:31:00]Hohoho,,, 簡直聽完都成個人溶咗,,,,,

    ReplyDelete
  2. 醜八怪的月芽兒1/30/2011 2:43 PM

    冧屎人
    [版主回覆01/30/2011 23:57:00],,,,真係估佢唔到,,,,,

    ReplyDelete
  3. 好幸褔呀~~~~~
    [版主回覆02/03/2011 00:45:00]heehee,,,sweet sweet呀

    ReplyDelete
  4. Florence 2.122/04/2011 1:03 PM

    淨睇文字已經覺得你老公好有heart喇!! 現場聽住佢講你一定感動到....
    我都擔心緊....到時我老公致辭時可能兩句就完lo... (佢都唔感性ge)
    [版主回覆02/07/2011 01:09:00]我都估唔佢有個咁既speech,,,,真係唔似佢平時,,,,
    你仲有5days就係big day, 唔好諗咁多啦, 好多時去到個日, 可能超出你所expect呢,, 我祝你大婚當日一切順利, 新婚快樂

    ReplyDelete