2011/02/18

首爾食+買自由行之旅-Day 1(下)

由酒店行去明洞, 大約只係10分鐘, 行既個段路其實唔係好長, 但唔知係唔係凍既關係, 特別覺得遠呀!!!
係我地到達前一晚, 首爾落咗場雪, 所以地下都有積雪呢.

去到首爾第一餐, 好想食韓燒呀,,,,,,於是就去咗明洞附近既韓燒餐廳"景福宮". 係室外行咗成30min, 好凍呀, 一入到門口就有個暖爐可以暖一暖身先.
佢既地係真正既炭燒韓燒, 鋪內有個女待應識講啲國語, 所以order時都唔難. 我地就點咗份牛肋骨, 豬腩肉既韓燒, 另外再點咗個煮牛肉豆腐辣湯. 好好味呀, 仲有人serve埋幫你燒, 好好食呀, 個辣湯襯飯係好好食呢, 仲有啲小配菜好食!!!!
好得意呀, 原來係wet tissue, 放少少水就會變大架啦!
雖然氣溫係-5c, 但加埋風速, 個feel係更加凍, 謝菲仲之前賴叻, 唔覺凍, jacket內只著短袖t-shirt, 哈哈哈, 傻仔!!!

食飽飽之後, 就係明洞行街, 唔係講少, 一路行既時候真係好鬼凍呀!!!!要食啲嘢嚟暖身先得.
呢個就係香腸內有年糕, 睇落以為熱辣辣, 但食落都只係暖暖地, 可能係室外太凍啦!
我地兩個好似捉鬼落肚, 居然10:00pm走再去再食嘢, heehee, 謝菲話要食明洞餃子.
不過唔知係咪唔太肚餓, 所以覺得明洞餃子只係麻麻地呢, 飯對韓國人真係好重要, 因為飯真係無處不在, 連我地只係order一個蒸餃子及餃子麵都自動奉上兩個飯我地, 但呢間啲kimchi真係唔太多啱食, 好重生蒜頭味, 食唔掂!!!
食飽就番酒店啦, 點算吓day 1 既收穫先!!!明天繼續!!!

1 comment:

  1. 明洞街頭小食超正呀!!!搞到我都想去首爾TIM......
    [版主回覆02/22/2011 22:58:00]而家我諗起都好想食呀!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete