2011/05/10

無敵早餐

星期日如果唔需要同屋企人飲茶, 往往就係我同謝菲既"hea爆"時間.

咩嘢叫"hea爆"呢?! 就係瞓到飽, 之後陶太就整番個"無敵早餐" (其實係爆quota早餐至啱)同謝菲歎吓.

KO完個早餐之後, 真係好飽呀!!! (鬼咩, 食咁多嘢, 我食得晒就真係無敵啦) 食到咁飽要去做Gym跑耐啲先得啦!!!

6 comments:

  1. 好正好甜好冧好開心好鬼甜蜜喎哩份早餐!~你平時返工咁辛苦,一日行幾十次,完全唔需要驚~~ 隻蛋真係好鬼靚仔架姐~~100分~!!
    [版主回覆05/11/2011 22:32:00]唔好俾佢外表欺騙, 隻蛋好睇唔好食架, 老公覺得生咗啲呀!!!!!

    ReplyDelete
  2. 真係好豐富喎,你老公就幸福la,有你依個咁好既老婆照顧.....
    [版主回覆05/11/2011 22:35:00]食完之後真係好飽就真呢,,,我呢啲C9仔, 間唔時都要俾啲好嘢老公, 扮吓一個好老婆呢,,,,

    ReplyDelete
  3. 公主嫁到5/11/2011 11:44 AM

    waaaa, American breakfast喎~~我初初都有整架, 而家已經再無時間啦...
    [版主回覆05/11/2011 22:47:00]我同老公係好鐘意食American Breakfast架, 我都唔係成日整, 一年都唔知有無幾次呀!!!

    ReplyDelete
  4. golden curry 金咖哩5/11/2011 3:10 PM

    真係冧ccccccccccc人呀~~~ 一朝早陶生有個咁好味的早餐吃~~~
    [版主回覆05/11/2011 22:48:00]陶太係陶生面前扮吓賢妻咋!!!!!wakaka!!!

    ReplyDelete
  5. 傻瓜‧菲5/11/2011 11:58 PM

    正!!!!!!呢個早餐好full....但好好味!!!!!
    [版主回覆05/12/2011 22:27:00]物以罕為貴呢, 一年都唔整得幾多次, 少食就當然好好食啦!!!

    ReplyDelete
  6. 好飽肚既早餐呀!但我又覺朝早食飽d,又的確會精神d呢~~
    [版主回覆05/27/2011 23:58:00]食完呢個早餐, 何只飽d,,直情好飽呀,, 成個lunch咁滯呀,,,,

    ReplyDelete