2011/05/16

香芋梳乎厘Taro Souffle (附有食譜)

平日唔使著飯既我, 一到咗星期日就會點都著番餐既. 無甜品不歡既我, 如果一餐dinner之後沒有甜品, 好似覺得incomplete咁, 所以好多時, 屋企人或者朋友星期日嚟我屋企食飯, 我盡量都會預備甜品呢.

而近期我既至愛就係香芋梳乎厘 (Taro Souffle), 因為唔會用太多牛油整, 食完都無太大既罪惡感!!! 自從識整之後, 出去食飯都少order咗呢個dessert啦!!! 唔好以為好難整呀, 我第一次跟住個Recipt整都已經成功咗啦, 快啲試吓啦!



材料(可以整4小杯):

芋頭 (切粒) 60g

蛋黃 2隻

蛋白 3隻

粟粉 1茶匙

砂糖  4湯匙

軟身牛油 1湯匙

做法:

1) 用己溶既牛油平均地塗在器皿內, 之後灑入1湯匙砂糖, 之後把多餘既砂糖倒出, 放入雪櫃備用.
2) 蛋白加3湯匙砂糖, 同打蛋器打至企身.
3) 將芋頭隔水蒸5分鐘至熟透, 取出壓成芋茸後, 加入蛋黃及粟粉拌勻.

4) 將三分一的蛋白加入芋茸蛋漿內充分拌勻, 再把剩餘的蛋白倒入後輕手拌勻, 注入已冷藏的器皿內.
5) 最後放入已預熱200C焗爐, 焗10分鐘至表面呈金黃色, 完成, 食得!

4 comments:

  1. 梳乎厘好似好易整喎~~等我都試下先!
    [版主回覆05/17/2011 23:11:00]快啲試吓啦, 唔難整架!!!

    ReplyDelete
  2. 菲比小妹5/18/2011 12:52 PM

    有焗爐真係好呀!!
    [版主回覆05/18/2011 23:00:00]係架, 有時整咸又得, 甜又得呢,,,

    ReplyDelete
  3. 你好,我好鍾意這個食譜,可能我本人喜歡芋頭,thank you for the recipe !!
    [版主回覆05/26/2011 23:09:00]唔使客氣,,,我都係好鐘意芋頭呢, 所以當時搵到呢個recipt就立即要試一試呢,,,

    ReplyDelete
  4. 見到都好想食啊, 等我又試下整先..
    [版主回覆07/13/2011 23:14:00]呢個真係好鬼正, 而家諗起都想食呢,,,,

    ReplyDelete