2011/05/15

Wedding vendor review - Wendy's Bridal Salon (男禮)

係時候輪到開始寫商戶評分啦!
**************************************************
商戶: Wendy's Bridal Salon
評分: 4.5分 (最高5x)
**************************************************

我記得幾年前參加婚禮, 見到既男禮好多時都係有條閃閃既銀邊, 當時心想, 第時結婚老公千萬不可以咁著. 好彩到我結婚既呢個年代, 個種閃閃既銀邊, 金邊既款式已經唔再流行, 取而代之就係比較正統既男禮!!!

之前都有睇過幾間出名既男禮, 好似VA, Mode咁, 但係價錢俾我既預計貴咗好多 (因為已經有好多個婚禮項目洗大咗啦), 同謝菲商議後, 不如去睇睇Wendy 個度啲男禮啦因為之前影Pre-wedding時, 都係Wendy度租過一次男禮, 款式都可以. 

一早心儀黑色既日式燕尾服, Wendy就俾咗幾套謝菲試, 估唔到謝菲對男禮既要求比我想像中高, 佢反覆試咗幾次, 內裡既背心及煲呔左襯右襯, 最後揀咗一套黑色既男禮. 本來仲揀咗另外一套銀灰色既男禮, 但因為Wedding whisper個邊package多咗quota出嚟, 所以最後只係租咗一套男禮, 價錢都只係$50X.

Wendy's bridal salon始終主打唔係男禮, 所以佢既款式唔會太多, 不過我聽Wendy講佢而
家已經開始入多啲男禮既款式啦, 因為開始越來越多新娘係佢度租衫時, 都會想睇吓男禮呢.雖然價錢平, 但係Wendy既服務都唔會"是但", 好似係佢度當初只係買件白色恤衫, 個size唔係good fit, Wendy會立即做少少手腳, 等新郎著得fit啲.

雖然我唔係好識點樣睇咩叫做good cutting, 但係起碼件男禮用料ok, 新淨同埋謝菲著上身好好靚仔(可能只會有我自己覺得), 美中不足係唯獨條褲長咗少少呢. 當日大婚就係著住佢接新娘及註冊證婚啦!


網址:



  • Not Available

相關文章:


4 comments:

  1. 呢套都好型呀
    [版主回覆05/16/2011 23:21:00]"sai sai"呀, 真係好少見老公呢個"型"look呀!

    ReplyDelete
  2. 相當唔錯,我地都未選男禮,兩個選擇,一係訂造、一係wendy度攪掂;我同子毛都最怕閃閃裝…你估真係魔術師登台咩!
    [版主回覆05/16/2011 23:24:00]個啲魔術師禮服old school到爆呀!!!!
    我之前都考慮過訂造, 但一來靚既價錢唔平, 二來第時真係著唔番呢,,,你睇睇wendy個度先啦, 可能有驚喜呢!!!

    ReplyDelete
  3. 咦~ 5佰幾又幾抵bor~ 唉~ mr lee都未睇未諗呢d野,我12月big day其實係咪都係時候搞呢?
    [版主回覆05/27/2011 23:56:00]呢個價錢真係ok啦,,,都幾筍呢,,,
    其實你12月big day, 都可以開始慢慢睇啦, 又要時間check吓價錢, 差唔多啦. 加上男仔真係好難講, 初初話無所謂, 但最後其實都係有要求架, 萬一睇極都唔啱, 如果要做禮服都要預時間呢,,,

    ReplyDelete
  4. 由於來貨貴咗幾成(wendy講過,不過我唔記得,哈哈)wendy加咗價喇. 男禮$600.如果特別款會再加多好似$200.不過,我都介紹大佬結婚租衫.大佬都讚wendy貨真價實,yeah~
    [版主回覆07/09/2011 01:17:00]係呀, 上次佢都話我知會加價呢, 不過就算$600都可以接受, 因為佢啲衫好新淨及用料靚呢, 出便以呢個價錢未必有咁既質素呢!!!!!

    ReplyDelete