2011/05/08

Wedding vendor review - Wedding whisper 婚姻物語 (媽咪衫)

係時候輪到開始寫商戶評分啦!
**************************************************
商戶: Wedding whisper 婚姻物語
評分: 0分 (最高5x)
**************************************************
呢間Wedding Whisper真係令我火都嚟埋(詳細情形, 可睇番"Wedding vendor review - Wedding whisper (十萬個唔掂)"), 我深深體會到咩嘢叫 "入錯黑店, 俾錯錢", 好彩唔係租我自己啲衫, 如果唔係我一定即場激到嘔血!!!

講番件媽咪衫, 第一次如果你就咁睇啲媽咪衫, 或者覺得OK, 加上佢地係咁同你講, 遲啲會再番新貨, 事主(即係我)就係咁無知地JOIN 咗呢間黑店.

不論款式, 服務態度及價錢, 全部都唔合格, JOIN既時候真係"鬼um眼"!!!! 好彩媽咪件衫當日都有得攞, 但係佢地啲改衫手工好差, 同埋當日仲俾錯咗件毛毛披肩我媽咪, 真係無話可說.

租咗一件米黃色及淺紫色既晚裝, 新淨程度一般


其實諗起當時俾錢都有啲問題, 我join既時候係婚期前1年, 但開單既時候已經要我俾晒全數, 仲唔可以用credit card俾, 我就又好似啲無知婦孺照俾錢, 真係當日結婚時, 間鋪頭沒有執粒都算好彩 (因為後來今年3月時佢另一間姊妹店突然結業)!!!

希望如果有b2b真係join咗呢間黑店, 就真係要自己跟得緊啲啦!

網址:
  • Not Available
相關文章:



5 comments:

  1. 呢家野真係...差到冇人有呀!! 你真大膽呀..俾全數!!!
    [版主回覆05/09/2011 23:13:00]ai~~~~都係因為我細妹剛剛有2個朋友都係幫襯佢地, 所以我見有人用過, 所以至放心俾全數呢,,,而家諗起都覺得自己好大膽, 無俾佢地走數都算好彩!!!

    ReplyDelete
  2. 呢間公司真係無良都咁都得 ,勁討厭呢D黑店!!! 一定要公告天下!!!! 不過其實依家有好多呢D 公司大部份都要 full paid ?? 其實係唔係咁??
    [版主回覆05/09/2011 23:22:00]係呀, 所以我先要寫出嚟俾其他人睇到, 廢事再有B2B上檔呀!!!
    其實我自己係另一間JOIN既都唔駛Full paid, 所以我都唔sure出便其他鋪頭係咪一次過paid呢,,不過我book所有關於wedding既嘢, 真係好少一次過full paid架

    ReplyDelete
  3. 我在婚展都 join 左一間租衫連化妝,之唔係又一次過 full paid,而家咪擔心囉..都唔預佢有幾好.希望佢正常得啦...
    [版主回覆05/10/2011 22:34:00]其實而家諗起一次過full paid真係好risky, 不過唔係間間都有問題既, 放心啦, 你唔會好似我咁黑既,,,,

    ReplyDelete
  4. 傻瓜‧菲5/10/2011 12:05 AM

    「開單既時候已經要我俾晒全數, 仲唔可以用credit card俾, 我就又好似啲無知婦孺照俾錢, 」-->me too me too....我o個時join租自己婚紗/晚裝其中一間公司....我都遇到同一情況呀!!!!!!!! 而家諗返起....自己真係無知~
    [版主回覆05/10/2011 22:49:00]真係有如撞邪一樣呀 , 自己俾錢個一刻一啲都唔覺得有問題呢, 之後俾完錢返到屋企諗諗吓先識驚呢,,,,

    ReplyDelete
  5. 係呀!我唔係喺呢間租,但又係要我比哂錢呀!
    不過帶到媽咪&奶奶去見佢地試啱,我費事同佢地拗
    我估佢地睇通呢點呀
    其實我比完錢都不安架,就算你唔執粒比件貨不對版既衫我都死啦
    臨時臨急比佢起飛腳就死喇
    好彩都算ok,我就快會寫到媽咪衫比大家分享架喇 刷
    [版主回覆05/19/2011 23:29:00]我見其他blog友comment, 而家越嚟越多租衫鋪頭要求full payment呢, 我諗係因為租衫公司既competition越嚟越大, 生意難做, 所以要求客人full payment, 避免客人到時cancel 張單呢!!!不過咁早俾錢真係好危險, 而家諗番真係一額汗.... 媽咪&奶奶佢地揀啱就真係走唔甩, 間鋪頭話點就點呢!!!
     

    ReplyDelete