2011/10/24

幸福終老


今日係Yahoo見到呢一篇新聞, 係度同大家share吓!



明報專訊:「娶到她,算我夠福氣。」陳和源對着相依相伴62載的太太藍麗英道出心聲。除了這對鑽石婚級的80歲長者,昨日還有25對長者「新人」一起穿著筆直西裝、披上白色婚紗,再許下愛的宣言,並分享「久婚不離」的秘訣,原來「口味相投」及忍耐尤為重要。


妻:嫌我長氣便少說幾句


陳氏夫婦於1949年結婚,其實姻緣早於陳伯在「未來岳父」公司打工時定下。陳伯表示,當時做足「三書六禮」,是「父母之命、媒妁之言」的婚姻,「由全無感情走到現在很不容易」,他總結過半世紀的婚姻需「口味相投」。二人平時一起閱報、晨運、逛博物館,而且同樣嗜甜,每人一日3包糖已是習慣,其實,不用吃糖,他們已「甜到漏」。現時二人「妻洗菜,夫煮飯」,又互相提對方吃藥,甚是溫馨。雖然已是老夫老妻,他們都感激對方在自己患病時的照顧,「有一次我跌倒弄傷腿,他很照顧我,為我塗藥酒」,陳太一臉害羞,幸福滿溢,「秘訣?大家互相遷就。他嫌我長氣,我便少說幾句」。


嚴悅勤和郭少珍相互扶持29年,二人雖常常吵架,但仍然相愛。嚴太分享一字在於「忍」及雙方有同樣的信仰。


26對長者昨日在結婚進行曲的伴奏下逐一進場,每對「新人」都表現興奮。「深情牽手人生路」之「世紀婚禮」由深水埗東長者中心聯網舉辦,為長者補辦婚禮之餘,也希望年輕夫婦珍惜眼前人。




能夠一起62年加上另一半的一句"娶到她,算我夠福氣", 真係此生無憾呢. 有時係街上見到一啲老公公與老婆婆仲手拖手, 真係感覺到無比既sweet及羨慕呢. 能夠與另一半一起渡過"鑽婚"記念日, 真係要有無比既幸運及褔氣先可以走到呢一步. 就算兩人一直相親相愛, 都要大家同樣有健康既身體, 長命百歲先可以做到
!!!

回想起自己出嫁當日敬茶時, 父母給予我與老公的一席話" 相敬如賓, 互相扶持, 相親相愛", 能夠時時刻刻記住及做到真係一啲都唔容易. 幸福及和睦既婚姻係需要倆人同樣努力維持, 但願天下所有夫婦都可以做得到, 而去到年老既時候都仲會手拖手, 就有如上述既老公公及老婆婆係我們未來既寫照.


5 comments:

  1. 每次睇到呢D新聞,我都會諗起張學友首歌「有個人」:同行共創造時勢運氣 相識一天算起
    我敢擔起各樣危機 有背後人是你 同行共領會人世道理 假使一天不再飛 到公園中散步年紀 有老伴仍是 你.........真係要好幸運/珍惜對方同埋健康才可一起走到最後....一齊努力呀!!!
    [版主回覆10/25/2011 23:29:14]你講得好啱呀, 所以有時每當好想吵架時, 就會停一停, 諗一諗, 大家一起是不容易的, 一些傷害性既說話更加不應講呢,,,大家都要珍惜對方, 加油呢,,,

    ReplyDelete
  2. 全世界咁多人, 2個人可以相遇相識相愛最後結婚, 真係好有緣份, 所以真係要好好的珍惜, 好好的愛對方 ^^ 大家加油呀 ^^
    [版主回覆10/28/2011 13:43:08]真係呢, 有時好老土咁講"人海之中, 都可以識到對方, 然後結婚, 真係緣份呢", 所以大家都真係要互相去維繫呢段情緣呀!!!

    ReplyDelete
  3. 呢個「世紀婚禮」, 之前有BLOG友仔募集大家捐出花球比d老人家呀, 原來已經舉辦左喇, 希望班老人家開開心心呢!
    我都覺得「執子之手, 與子偕老」一點都唔容易, 係幾生修來既福氣呀!
    [版主回覆10/28/2011 13:56:48]呢一班老人家對婚姻既attitute真係要好好學習呢,,,,
    有時真係會imagine自己到咗老既時候, 同老公仲手拖手, 之後仲有一齊呢到去, 過到去呢!!!!

    ReplyDelete
  4. ❤木木子❤10/26/2011 10:50 PM

    我都有睇呢一篇~^^ 好感恩身邊有咁好的同伴, 陪你食陪你訓陪你笑陪你喊, 是福氣~! 要珍惜~
    [版主回覆10/28/2011 13:58:28]無嘢好得過, 有個soulmate可以分享開心及傷心既時時刻刻!!!

    ReplyDelete
  5. 你地都會係咁架~~~^^
    [版主回覆10/28/2011 13:59:08]heehee,, 大家咁話, 珍惜眼前人呢,,,

    ReplyDelete