2011/10/03

新板Yahoo Blog既好與壞

新板Yahoo Blog都試用咗有2個星期, 當中有好有壞, 唔知大家有無呢個同感呢?

好處:


-分類可以自己排位, 以前係跟據開設既先後次序嚟排位, 沒有得自行調排位置, 所以望落舊板既分類有啲混亂. 但係而家新板Yahoo Blog可以自行鐘意點排就點排, 真係方便好多呢, 呢個真係抵讚呀!


-Profile picture下可加入類似facebook既"what's on your mind", 可以更加方便share自己最update既消息.


-最近訪客係即時update, 唔似舊板咁只可以顯示前一天既訪客.


-多咗一個叫"我的封面"既設定, 呢個setting可以放一啲自己選擇既精選article, 方便分享.


-寫post內加回"插入影片"功能, 呢個functio其實以前舊板都有, 但後來唔知點解yahoo取消咗, 所以之前只可以用youtube作為post video既途徑.


壞處:


-最大既問題係沒有訂閱功能, 所以以前追開既Blog都唔會再好似以前咁會有email通知你新既訂閱. 雖然而家有顯示blog友既最近更新, 但係我覺得係唔準架, 自己追開既某幾位Blogger, 明明有update, 而我自問都係一位上綱上得好密既人, 應該無理由會miss咗睇唔到佢地個最新update架. 另外就係, 個最新update, 真係好有可能過咗就睇唔到, 所以邊位blogger有update都有可能會miss咗.


-部份Blog友雖然已經關注, 但係關注blog友list內未能顯示, 特別係用中文名做Display既blog友, 完全搵唔番, 要係我的設定內既關注blog友"管理"先見到.


-留言時無咗表情公仔, 失咗真呀.


Overall, 新板既yahoo blog其實好壞參半, 最唔滿意係無咗訂閱功能, 因為真係好唔方便, 極之容易會miss咗啲blog友仔既post呢. 希望yahoo個邊可以改善吓啦.


10 comments:

  1. 仲有一個好處,就係用IPHONE上黎都可以留言,舊版只係睇冇得留言架!!
    [版主回覆10/04/2011 22:37:31]你去"我的設定"->再Click係左邊既第5個"權限", 入到去,係最下面"隱藏訪問足跡", 選番"不隱藏 ", 咁就應該可以架啦
    [B の家回覆10/04/2011 11:53:13]係哩,我想問你係新版.點搵最近訪客呢??

    ReplyDelete
  2. 原來分類可以再排位! THX!~~
    無咗表情公仔真係好大問題呀! 要自己打出黎.... =_=
    [版主回覆10/04/2011 22:44:20]可以自行排位真係好好多, 唔駛望落去亂晒呀,,,而家留MSG, 要用番ICQ年代我表情符號, 好老土呀,,,>___<

    ReplyDelete
  3. 我都upgrade左啦, 又係唔知點搵返d blog友...
    [版主回覆10/04/2011 22:49:43]係Upgrade初期, 好有可能會唔會咗部份之前add咗既blog友, 但係之後會見留, 不過最大問題係有部分未upgrade既blog友, 佢地個名display唔同之前既名, 所以認唔番呢,,,,希望遲啲可以改善啦,,,

    ReplyDelete
  4. 傻瓜‧菲10/04/2011 9:55 PM

    e...你唔講我都唔知分類可以自己排位...等我攪攪佢先..thanks!!!
    [版主回覆10/05/2011 00:31:26]你click入去"我的設定", 再click左邊Post內既"分類", 之後你已經進入咗分類內, 按頂頂位置既"整理", 之後你會見到每一個分類旁有個好似"三"既符號, 你個cursor按住個"三"既符號, 之後就可以拉上拉落變位置啦! 試吓睇吓得唔得!
    [傻瓜‧菲回覆10/04/2011 23:02:56]哎呀...攪到喇~~~thanks ar...haha
    [傻瓜‧菲回覆10/04/2011 23:01:30]點樣自行排位呀?? 我攪唔到呀...
    [版主回覆10/04/2011 22:51:07]呢個新funtion真係超讚呢,,,整完之後靚仔晒呀,,

    ReplyDelete
  5. 訂閱功能真係要有返哩...我都MISS左好多呀,而家去舊BLOG友LIST度一個一個找來睇咋...
    [Shelley回覆10/05/2011 20:35:52]下....咁我真係唔見左都唔知喎...佢DELETE前都警告下丫...真係大哂咁...
    [版主回覆10/05/2011 18:30:53]我係有啲用中文名既blog友show唔到出嚟, 要係另一個page搵, 我相信而家呢個新板yahoo blog仲有bug呢,,另外, 我發現之前vendor review既內容, 對某啲vendor有非常negative既comment, yahoo就將相關既文章delete咗,, 真係好乞人憎呀,,
    [Shelley回覆10/05/2011 00:48:27]係呀,D位好肉酸...不過我最緊張都係好難找返D朋友,如果佢連舊BLOG友LIST都清埋,我真係唔知邊度找你地...
    [版主回覆10/05/2011 00:36:45]係啦, 而家好鬼麻煩呀, 一個一個咁click入去呀, 真係希望佢遲啲可以加番呢, 另外其實佢仲有好多其他既少毛病呢, 唔唔打blog既時候format唔係咁, 點知一post出嚟就完全唔同位, 真係俾佢激c呀!!!

    ReplyDelete
  6. w and m 看來我都是時候轉新板了。之前因為怕沒有了你們的聯絡,同埋我好驚之前post的文章沒有了呀
    [版主回覆10/05/2011 18:09:37]post就唔會唔見, 不過我發現之前vendor review既內容, 對某啲vendor有非常negative既comment, yahoo就將相關既文章delete咗,, 真係好乞人憎呀,,

    ReplyDelete
  7. ❤木木子❤10/07/2011 5:24 PM

    我都覺得我miss左好多update! 例如你呢一篇同上一篇~
    [版主回覆10/10/2011 00:17:42]我而家試緊用"訂閱RRS摘要"既功能, 如果work, 咁我就唔會再miss啲post啦,,,
    [版主回覆10/07/2011 21:32:19]係呀, 果個"最近更新"都唔準既, 而家唯有到咁上下就自己去番啲睇開既BLOG度啦,,

    ReplyDelete
  8. 我睇其他BLOG友講"訂閱RSS摘要"就可以知道對方幾時更新架.
    我都認同應無表情公仔真係一件失敗點
    [版主回覆10/10/2011 00:20:47]我試緊用個"訂閱RSS摘要", 希望真係WORK啦,

    ReplyDelete
  9. 訂閱功能咁好, 點解會無左架...唉!!!! 太失敗了!!!
    [版主回覆10/11/2011 23:55:10]真係強力要求還我"訂閱功能"呀,, 而家唯有間唔時check吓去開既blogger website, 自己睇吓有無update啦

    ReplyDelete
  10. 我都仲未up呀,好唔想upgrade囉....
    [版主回覆10/12/2011 00:10:19]唔upgrade都唔得呀, 睇唔到其他blogger既update架,,,唯有照做啦,,,,

    ReplyDelete